در حال بارگذاری ...
محبوبه فرج‌اللهی مدال برنز نخستین جشنواره بین‌المللی عکس ایروان را از آن خود کرد

موفقیت عضو انجمن عکاسان خانه تئاتر در یک رویداد بین‌المللی

محبوبه فرج‌اللهی عضو انجمن عکاسان خانه تئاتر مدال برنز نخستین جشنواره بین‌المللی عکس ایروان در کشور ارمنستان را از آن خود کرد.

به گزارش ایران تئاتر، اولین جشنواره بین‌المللی عکس ایروان با همکاری و مشارکت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور ارمنستان که از ۲ شهریورماه تا ۶ مهرماه در حالی برگزاری است، در مراسم افتتاحیه این جشنواره از میان 500 اثر شرکت‌کننده، عکس «فقط یک لبخند» اثر محبوبه فرجالهی از ایران مدال برنز نخستین جشنواره بینالمللی عکس ایروان را از آن خود کرد.

بر اساس این گزارش، علاوه بر هنرمندان ایرانی بیش از 500 شرکت کننده از 20 کشور جهان از جمله؛ فرانسه، هند، ایتالیا، روسیه، لهستان، مجارستان، سوئیس، آرژانتین، بلاروس، مصر، آمریکا و... در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

عکسهای ارائه شده از سوی شرکت کنندگان در نخستین جشنواره بین‌المللی عکس ایروان طی روزهای برگزاری این رویداد هنری در 39 مرکز فرهنگی شهر ایروان از‌ جمله؛ مسجد کبود ایروان، ساختمان شهرداری ایروان، پارک مجلس شورای ملی، خیابان شمالی، فرودگاه، ایستگاه‌های مترو، موزه‌ها و مکانهای دیگر این شهر به نمایش گذاشته شده است.

در افتتاحیه رسمی این جشنواره که در روز 4 شهریورماه در مجلس ملی ارمنستان با حضور نمایندگانی از مجلس و نفرات برگزیده این رویداد در سالن Music Hall  Dvin شهر ایروان برگزار شد، اعضای هیئت‌ داوران این جشنواره مدال نقره این رویداد را به‌ عکس «سوان» اثری از رسایی دورموزیان از ارمنستان و مدال طلا این جشنواره را به عکس «مسابقه اسب» اثر کاوشیک ماجومدر از کشور هندوستان اهداء کردند.

محبوبه فرج‌اللهی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی عکاسی تبلیغات، کاردانی فیلمسازی، عکاسی و فیلم‌برداری و کارشناسی معماری است. فرج‌الهی عضو انجمن عکاسان ایران، عضو انجمن عکاسان خانه تئاتر و دبیر هیئت‌ مدیره انجمن عکاسان خانه تئاتر بوده و همچنین علاوه بر اینکه دارای دیپلم افتخار و تندیس برگزیده بخش تک عکس هفدهمین جشنواره بینالمللی تئاتر دانشگاهی ایران در سال ۱۳۹۳، دیپلم افتخار و عکس برگزیده سیزدهمین جشن تصویر سال در بخش ایران ما در سال ۱۳۹۴، لوح تقدیر به مناسبت روز جهانی تئاتر سیزدهمین دوره بزرگداشت هفته تئاتر در سال ۱۳۹۵ است، داوری بخش عکس هفتمین همایش ده روز با عکاسان ایران در سال ۱۳۹۷ و داوری بخش عکس شانزدهمین دوره بزرگداشت هفته تئاتر سال ۱۳۹۸ را در کارنامه خود دارد.




نظرات کاربران