در حال بارگذاری ...
خانه‌تئاتر برگزار می‌کند:

پنجمین نمایشگاه شبیه‌نامه‌های دست‌نوشت دوره قاجار

پنجمین نمایشگاه شبیه‌نامه‌های دست‌نوشت دوره قاجار با عنوان «به روایت نسخه خوانان» از سوی خانه‌تئاتر برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط‌عمومی خانه‌تئاتر، پنجمین نمایشگاه «به روایت نسخه خوانان» از 15 تا 26 شهریورماه در خانه‌هنرمندان ایران برپا می شود.

این نمایشگاه مجموعه‌ای از هفتاد تصویر شبیه‌نامه دست‌نویس و گزیده شده از مجموعه‌های مهم شبیه‌نامه دوره قاجار است که با پژوهش و جستجوی چندین‌ساله رضا کوچک‌زاده (کارگردان و پژوهشگر هنرهای نمایشی) انتخاب و برای نمایش به شکل پوستر درآمده‌است.

علاقمندان به شبیه‌خوانی، هنرهای‌نمایشی و مردمی می‌توانند روزهای 15 تا 26 شهریورماه از ساعت 14 تا 21 در گالری‌های استاد ممیز و زمستان خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان ایرانشهر، پارک هنرمندان تماشاگر این آثار باشند.




مطالب مرتبط

تشکیل سازمان هنرهای نمایشی؛ راهی کارآمد برای جلوگیری از زوال هنر مردمی تعزیه

تشکیل سازمان هنرهای نمایشی؛ راهی کارآمد برای جلوگیری از زوال هنر مردمی تعزیه

اسماعیل مجللی پژوهشگر تعزیه، شبیه‌خوان و پژوهشگر استان مرکزی می‌گوید تشکیلات فعلی هنرهای نمایشی در قالب اداره کل فقط می‌تواند مجموعه‌ای در حد یک استان را مدیریت کند و امکانات لازم را برای مدیریت کلان کشور ندارد درحالی‌که تعزیه در تمام استان‌ها ساری و جاری است و بیشتر از ...

|

در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود
در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود

احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» که به مناسبت شب یلدا و آغاز فصل زمستان در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت یلدا مطابق همه آن چیزی بوده که در فرهنگ ایران بوده است و آن این‌که تاریکی به‌روشنی رسیده؛ شب به‌روز ختم شده و امید در پس ناامیدی متولد ...

|

نظرات کاربران