گسترش مناسبات تئاترشهر با مراکز دیگر در دستور کار است
عباس حبیبی تمرکز مدیران گذشته را بر ارتباط با رسانهها و خبرنگاران عنوان کرده و گفت: این روند خوب است اما کافی نیست. تئاترشهر امروز باید مناسبات خود با نهادها و سازمانهای دیگر را گسترش دهد. وی با تأکید بر این که هنوز برای سنجش و بیان ایدهها زود است گفت: همه چیز در اجرا شکل خود را پیدا میکند. در ایران باید به امکانات اجرایی نیز فکر کرد و خلاقیت خود را باید با آنچه در اختیار دارید نشان دهید. اگر ایدهها عملی هم نشود، بالاخره مکتوب شده و برای استفاده آیندگان ثبت میشود تا بازگشت به عقب اتفاق نیفتد.
مدیر جدید روابط عمومی مجموعه تئاترشهر معتقد است روابط عمومی این مجموعه علاوه بر استفاده از مسیر مدیران گذشته باید ایدههای جدیدی هم داشته باشد.
عباس حبیبی، که از روز گذشته مدیریت روابط عمومی مجموعه تئاترشهر را بر عهده گرفته به ایرانتئاتر گفت: مدیران گذشته روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، محمد بهرامی و علی شیدفر، هر دو جزو پیشکسوتان مطبوعات محسوب میشوند و تجربههایی را پشت سر گذاشتهاند. از دیگر سو تصوری از بیرون روی این روابط عمومی وجود دارد که تصور کاملی نیست.
فکر میکنم روابط عمومی علاوه بر تجربیات گذشته به ایدههای جدید نیاز دارد.
وی تمرکز مدیران گذشته را بر ارتباط با رسانهها و خبرنگاران عنوان کرده و گفت: این روند خوب است اما کافی نیست. تئاترشهر امروز باید مناسبات خود با نهادها و سازمانهای دیگر را گسترش دهد.
وی با تأکید بر این که هنوز برای سنجش و بیان ایدهها زود است گفت: همه چیز در اجرا شکل خود را پیدا میکند. در ایران باید به امکانات اجرایی نیز فکر کرد و خلاقیت خود را باید با آنچه در اختیار دارید نشان دهید. اگر ایدهها عملی هم نشود، بالاخره مکتوب شده و برای استفاده آیندگان ثبت میشود تا بازگشت به عقب اتفاق نیفتد.
حبیبی درباره احتمال تغییر در نیروی انسانی روابط عمومی گفت: در حال حاضر افرادی در روابط عمومی حضور دارند که همگی از افراد کارکرده و باتجربه در زمینههای اجرایی هستند. آنها از دوستان من بودهاند و همدیگر را میشناسیم. به این فکر میکنم که با همکاری همین افراد چه خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: شکل آرمانی این است که در صورت گسترش کارها و ایدهها متخصصانی را به صورت پروژهای به خدمت بگیریم اما در حال حاضر این مورد امکان ندارد.