در حال بارگذاری ...
با تقدیر از عادل بزدوده و حسن دادشکر

اختتامیه سومین دوره اجرای هنرجویان مرکز تئاتر توانش برگزار شد

مراسم اختتامیه سومین دوره اجرای هنرجویان مرکز تئاتر توانش با شعار #از_تئاتر_یاد_گرفتم در حالی برگزار شد که از ۳ نمایش اجرا شده در این دوره استقبال فراوانی به عمل آمد .

به گزارش ایران تئاتر، در این مراسم که یکشنبه دهم شهریور نود و هشت برگزار شد، با تقدیر از دو پیشکسوت عرصه تئاتر کودک و نوجوان عادل بزدوده و حسن دادشکر، همچنین  دو هنرمند جوان، بابک کایدان و اشکان صادقی همراه بود.

داوود زارع مدیر مرکز تئاتر توانش در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه پیشکسوتان گفت: تقدیر از تلاش ها و زحمات بزرگان این عرصه نشان دهنده جایگاه ویژه کوشش و تلاش برای رسیدن به هدف است . و حضور جوانان که با پشتکار ، صبر و کسب تجربه به موفقیت های قابل ملاحظه ای رسیده اند می تواند برای کودکان و نوجوانان هنرجو که در ابتدای راه قرار گرفته اند الگویی مناسب در این عرصه باشد .

این کارگردان تئاتر اضافه کرد: در مسیر هنر مرزهای بی پایانی وجود دارد که هر لحظه می تواند موقعیتی برای یادگیری باشد و در دریای بیکران علم آموزی آموختن هیچ گاه پایان ندارد. ما در مرکز تئاتر توانش برآنیم تا با کشف استعدادهای بالقوه هنرجویان مسیری هموار برای ورود و کسب تجربه در هنر بازیگری را فراهم نماییم .

در اختتامیه سومین دوره از اجرای هنرجویان مرکز تئاتر توانش از هنرجویان 9 تا 18 سال که در 3 نمایش « او گدا نبود » به کارگردانی نرگس اصغری بیرامی ، « هر دوستی دوست نمیشه » به کارگردانی لاله مالمیر و « در اعماق » به کارگردانی داوود زارع  ایفای نقش کرده بودند با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر شد .

چهارمین دوره اجرای هنرجویان پس از پایان دوره جدید برگزار خواهد شد .

علاقه‌مندان به رشته های بازیگری، نویسندگی، گریم، گویندگی، نمایش خلاق و ... می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مرکز تئاتر توانش و یا از طریق وب سایت این مرکز به نشانی www.Tavaneshart.ir تماس حاصل کنند.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با داوود کیانیان

«نمایش خلاق»؛ نمایشی فرآیندمحور با مخاطبانی که بازیگرانش هستند
گفت‌وگو با داوود کیانیان

«نمایش خلاق»؛ نمایشی فرآیندمحور با مخاطبانی که بازیگرانش هستند

داوود کیانیان، نویسنده، پژوهشگر و پیشکسوت تئاتر ضمن اشاره به تفاوت‌ ساختار، اجرا و همچنین رده سنی مخاطبان در نمایش خلاق با تئاتر خلاق، نمایش‌های تولیدشده در این زمینه را آثاری فرآیندمحور معرفی کرد که مخاطبانش، بازیگر آن هستند.

|

نظرات کاربران