در حال بارگذاری ...
رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان خبر داد

سه تالار جدید به مجموعه سالن های نمایشی خوزستان اضافه می‌شود

رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان از اضافه شدن سه تالار نمایشی جدید به مجموعه تالارهای نمایشی استان خوزستان خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، حسین ذوالفقاری رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان از اضافه شدن سه تالار نمایشی جدید به مجموعه تالارهای نمایشی استان خوزستان خبر داد و گفت: هم زمان با سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان و افتتاح سه مجموعه فرهنگی هنری در زویه اهواز، الهایی و بندرماهشهر، سه تالار نمایشی جدید به مجموعه تالارهای نمایشی استان خوزستان اضافه شد.

ذوالفقاری افزود: سالن آمفی تئاتر واقع در فرهنگسرای فردوس در منطقه زویه اهواز یکی از این تالارهای نمایشی است که با 220 صندلی و اتاق های گریم و کارگاه آموزشی مورد بهره برداری و استفاده قرار گرفت.

رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان افزود: سالن آمفی تئاتر واقع در فرهنگسرای بندرماهشهر از دیگر تالارهای جدید نمایشی استان خوزستان است که با 350 صندلی و پلاتو و اتاق های گریم و سالن برگزاری کارگاه های آموزشی برای استفاده هنرمندان تئاتر بندرماهشهر افتتاح شد.

حسین ذوالفقاری در ادامه اظهار کرد: سالن آمفی تئاتر واقع در فرهنگسرای ولایت شهر الهایی با 250 صندلی و مجموعه امکانات اجرای نمایش نیز سومین تالار جدید نمایشی استان خوزستان است که برای استفاده هنرمندان تئاتر خوزستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان اظهار کرد: با آغاز مجدد عملیات ساختمانی پلاتوهای تالار آفتاب و تکمیل پلاتوهای خانه هنرمندان اهواز، این پلاتوها نیز به ظرفیت تئاتر اهواز اضافه خواهند شد.




نظرات کاربران