در حال بارگذاری ...
  • فهرست آثار راه یافته به جشنواره آرخه معرفی شد

    فهرست نهایی آثار حاضر در نخستین جشنواره ملی تئاتر آرخه اعلام شد

    به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره ملی تئاتر آرخه، آثاری که بصورت مشروط منوط به بازبینی مجدد بوده اند پس از چند هفته بررسی کارشناسان هنری کمپانی آرخه لیست نهایی آنها اعلام شد.

    دوپامین به کارگردانی رضا فوادی از تهران
    مالدیو زودتر از همه غرق می شود به کارگردانی آرش عسکری از تهران
    ترانزیت یک طرفه به کارگردانی مهتاب امیرکافی از تهران
    آلیس 6/5 به کارگردانی معین محب علیان از تهران
    ایستاده روی خط به کارگردانی سامان خلیلیان از تهران
    تاش به کارگردانی مریم قلشخانی از تهران
    ملاقات به کارگردانی حمید عبدالحسینی از تهران
    در اولین فرصت باز خواهم گشت به کارگردانی زهره عباس زاده از رامهرمز
     عقربه های سرگردان یک ساعت گمشده به کارگردانی پریا امینی دهکردی از شهرکرد
    دریا و دایرهبه کارگردانی بهناز متولی باشی از تهران
    تکرار به کارگردانی مبینا کلبادی از رشت
    پیش از صبحانهبه کارگردانی غزل بویری از امیدیه
    همان لحظه به کارگردانی محمد اوحدی حایری از تهران
     رویاهای دم صبح به کارگردانی بهار مشیری از تهران
    مرغ باغ هپروت به کارگردانی حسنا قبادی از ایلام
    تپه 888 به کارگردانی افشین ناصری از بوکان
    سایکوتیک به کارگردانی امید اولیایی از تهران
    تنهایی پر هیاهو به کارگردانی مصطفی آقا میری از تهران
    سوئیتبه کارگردانی قدرت الله مظاهری از جم
     اولئانا به کارگردانی کیارش دستیاری از کرج
    ملکه زیبایی لینین به کارگردانی عادل دولت شاهی از تهران
     روایت های بریده بریده یک زن به کارگردانی رزا ماندندی از تهران
     45به کارگردانی زهره مراد زاده از دامغان
    مخ تراپی به کارگردانی سهیل عرب از بوشهر
    دوپامین به کارگردانی رضا فوادی از تهران
    "تریپ" به کارگردانی اشکان واعظ از تهران
    نخستین جشنواره ملی تئاتر آرخه از 18 تا 28 آبان ماه سال جاری در شهر تهران به دبیری رضا آشفته برگزار می‌شود.




    مطالب مرتبط

    در نقد و بررسی نمایش «فقط چهل روزه بودم» مطرح شد:

زندگی با عالم ارواح یا دردسرهای پیش از مرگ
    در نقد و بررسی نمایش «فقط چهل روزه بودم» مطرح شد:

    زندگی با عالم ارواح یا دردسرهای پیش از مرگ

    در نشست نقد و بررسی نمایش «فقط چهل روزه بودم» نوشته مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مسعود طیبی، منتقدان کانون ملی منتقدان رضا آشفته و ناهید زینی‌وند درباره این نمایش ضمن اشاره به نوآوری های متن و اجرا به نکات مهمی چون تکرار بیش از حد برخی از تکنیک ها و افتادن ریتم و استفاده از ...

    |

    در نقد و بررسی نمایش «امروز روز خوبیست برای مُردن» عنوان شد:

اثری غیرمتعارف و شهودی
    در نقد و بررسی نمایش «امروز روز خوبیست برای مُردن» عنوان شد:

    اثری غیرمتعارف و شهودی

    رضا آشفته و رضا کیانی از کانون ملی منتقدان تئاتر ایران نمایش «امروز روز خوبیست برای مُردن» به نویسندگی کمال هاشمی، جمال هاشمی و سارا سجادی و کارگردانی کمال هاشمی را اثری متفاوت و شهودی در نظر گرفتند که به اقتضای زمانه‌اش به دنبال برقراری ارتباط با مخاطبانش بوده است.

    |

    پیشنهادهای هفته 6

مضحکۀ بادسوار، مارلون براندو، و فرشتۀ تاریخ
    پیشنهادهای هفته 6

    مضحکۀ بادسوار، مارلون براندو، و فرشتۀ تاریخ

    ایران تئاتر- رضا آشفته: در هفته ششم پیشنهادهای تئاتری دارم درباره سه کارگردان می گویم که خودشان به گونه ای توانسته اند این جدیت را در مخاطبانشان ایجاد کنند که بهتر است کارهایشان را دنبال کنیم چون با انگیزه های قوی و ساختارهای در خور تامل و حتی گاهی اجراهای چشمگیری مخاطبانشان ...

    |

    نظرات کاربران