در حال بارگذاری ...
نصرت پرتوی در حمایت از «رپرتوار نمایشنامه‌خوانی تئاتر گیتی» عنوان کرد:

ده نمایشنامه از نویسندگان بسیار خوب

نصرت پرتوی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر با نوشتن یادداشتی از برگزاری «رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه تئاتر گیتی در حمایت از مردم سیل‌زده شهر معمولان، استان لرستان» اعلام حمایت کرد.

به گزارش ایران تئاتر در متن یادداشت پرتوی آمده است: چندی قبل خبر بسیار شگفت‌انگیزی را شنیدم که آن خبر شگفت‌انگیز این بود: آقای دکتر روح‌الله جعفری برای کمک به سیل‌زدگان، آوارگان، بی‌خانمان و مظلوم لرستان (معمولان) برپا خواسته و با همیاری برخی از همکاران تئاتری و همدلان، کارِ بس دشواری را به انجام رسانده است که الحق فقط از انسان شریفی چون او برمی‌آید - شیر مادر حلالش باد- من بارها ابتکارات هنرمندانه و کنکاش هنری را تا حد وسواس در کارهای تئاتری او ناظر بوده‌ام.
باری، ده نمایشنامه از نویسندگان بسیار خوب را انتخاب و با همان همیاران تئاتری، روزهای روز کار کرده‌اند تا با رضایت - دکتر جعفری که آسان هم نیست- به روی صحنه ببرند که الحق دست‌مریزاد برای او و همه دست‌اندرکاران که مجاناً چندماه وقت شریفشان را صرف کار بسیار انسانی کرده‌اند.
باری، یکی از آن ده نمایشنامه هم «قصه‌ی طلسم حریر و ماهیگیر» نوشته علی حاتمی به‌کارگردانی خوب عباس جوانمرد که اینجانب نصرت پرتوی هم در نقش «حریر» بازیگر آن نمایشنامه بودم.
خبر شگفت‌انگیز که گفتم، علاوه بر این که آن بی‌خانمان و مظلومان را کمک حالی است، مرا هم از شنیدنش به زندگی دلگرمم کرد، گویی من هم در زحمات آن‌ها شریک بودم.
با احساس بسیار رضایتمندانه از عمل بسیار انسانی اهالی تئاتری؛ نصرت پرتوی- 14 سپتامبر 2019- انتاریو کانادا.




نظرات کاربران