در حال بارگذاری ...
گزارش ایران تئاتر از برنامه نمایش ها در سالن های خصوصی

26 اجرا در روزهای ابتدایی پاییز

ایران تئاتر: در هفته پیش رو سالن های خصوصی با ۲۶ اجرا از تئاتر دوستان میزبانی می کنند. می خواهیم نمایش هایی که در اواخر شهریور و اوایل مهر ماه میهمان این سالن ها هستند را به شما معرفی می کنیم.

به گزارش ایران تئاتر، در هفته پیش رو سالن‌های خصوصی میزبان نمایش‌هایی جدید در اواخر سومین ماه از دومین فصل و اوایل اولین ماه از سومین فصل سال 98 هستند. عمارت نوفل لوشاتو با 2 سالن از 5 نمایش میزبانی می‌کند و خانه نمایش مهرگان در دو سالن پذیرای 4 اجرا است. در متن پیش‌رو نمایش‌هایی را که در نیمه دوم شهریور و روزهای ابتدایی مهر ماه میهمان سالن‌های خصوصی تئاتر تهران هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

 

4 نمایش در شهرزاد

نمایش «زیبایی گاهی زن است» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی ساعت 20:30 در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش هومن برق‌نورد، بهاره افشاری و ویدا جوان بازی می‌کنند. بهای بلیط نمایش 50000 تومان است.

 

نمایش «انتخاب اشتباه» به نویسندگی و کارگردانی محمد علیپور ساعت 20:30 در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش سید شهاب الدین هاشمی، روشنک خسروی، محمد علیپور، سحر اسدی، محمدرضا بهزادی راد، نرگس هاشمی و محمد عبداللهی بازی می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 30000، 35000 و 40000 تومان است.

 

نمایش «آل زا» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه ساعت 19:15 در  پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش شادی مهدی خانی، یگانه ماموریان، فرزانه نوشاد، سعید سلطانیان، مهدی کیان و سعید جاودان بازی می‌کنند. این نمایش برداشتی آزاد از نمایشنامه الزایمر نوسته یوسف میرزایی است. بهای بلیط این نمایش 30000 و 40000 تومان است.

 

نمایش «هر کسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان در ساعت 18:30 در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش سجاد افشاریان، محمد لاریان، گیلدا ویشکی، سهیل کرمیار، امید سعیدی، نیما خطیب شاد، علی مشایخی، وحید حبیبیان، ثمین داروغه، پریسا طهماسب، ارمغان خان‌محمدی، کیمیا فیضی، نسترن نعمتی، هانی صادقی، منصوره بنی احمد و نگار قربانی، اشکان غلامی، دیانا حق شناس ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 50000 تومان است.

 

دو نمایش در تئاتر مستقل تهران

نمایش «وقتی کبوترها ناپدید شدند» به نویسندگی سفی اکسانن و کارگردانی هستی حسینی ساعت 21 در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود. در این نمایش الهه افشاری، عباس خداقلی زاده، امیررضا دلاوری، شهروز دل افکار، سارا زینلی، مهدی کوشکی، رویا میرعلمی و مجید نوروزی بازی می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 90 دقیقه‌ای 50000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «به زبان خواب» کارگردانی سما موسوی ساعت 19 در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود. در این نمایش مارال کشاورز و سما موسوی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: «به زبان خواب» نمایشی مستند با موضوع سرگذشت ۲ نویسنده است؛ یکی از چهره‌های معاصر ادبیات فارسی و دیگری از چهره‌های شاخص ادبیات آلمان. یکی در رومانی به دنیا آمده، به آلمان مهاجرت کرده و همچنان در این کشور زندگی می‌کند و دیگری در ایران به دنیا آمده، در ایران زیسته و در این کشور نیز از دنیا رفته است. سیمین دانشور و هرتا مولر ۲ شخصیت اصلی این نمایش هستند. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 40000 تومان است.

 

عمارت نوفل لوشاتو؛ 5 نمایش

نمایش «شاتر شیطان» به نویسندگی و کارگردانی مریم برزگر ساعت 19:45 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش شکیب شجره، فرزانه سهیلی، همایون حیدرزاده بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: تسواف به همراه خدمتکارش واگنر در برزخ ذهنی خود گرفتار شده است و این برزخ پیامد شکنجه و عشقی مریض‌گونه به دختری ۱۸ ساله به نام تیرگرام است. غافل از اینکه خدمتکارش واگنر حاصل همان عشق نافرجام و در پی فرصتی جهت انتقام مادرش از تسواف می باشد. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 40000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «حماقت ایکاروس» به نویسندگی مهدی معبودی و کارگردانی محمدرضا حسینی ساعت 21 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. در این نمایش جواد یحیوی، سعید داخ، علی پویا قاسمی، پناه باقریان و محمد علی شهیدی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: ددالوس نویسنده تنهایی است که قصه ای را سال ها نوشته و در محدوده ذهن خود با آنها زندگی می کند، حال تمام افراد قصه افسار گسیخته شده و او قدرتی برای کنترل آنها ندارد و می ترسد قصه را تغییر دهد. بهای بلیط این نمایش 55 دقیقه‌ای 40000 و 45000 تومان است.

 

نمایش «فولاد هرگز زنگ نمی‌زند» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی شیوا دیناروند ساعت 18:15 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش افشین سنگ‌چاپ، ایمان صفا، آذین فولادوند، محمدحسین سیاهپوش و رضوان کرباسی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: زندگی پر است از اتفاقات عجیب، نوع رفتار ما در برخورد با اتفاق می تواند ماجرا را عوض کند. بهای بلیط این نمایش 45 دقیقه‌ای 35000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «عمل» به نویسندگی مهدی اسدزاده و کارگردانی شکوفه طاهری ساعت 21:30 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش عرفان ابراهیمی، بیتا ایپکچی، حسن تسعیری، نسرین درخشان زاده، ناز شادمان و مسعود غزنچایی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: مرگ هیولایی است کوچک. از میان دودها بیرون می‌زند، شکارمان می‌کند و به آشیانه‌اش برمی‌گردد. ما؟ ما در وهم‌هایمان تکرار می‌شویم. بهای بلیط این نمایش 75 دقیقه‌ای 40000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «خاندان چن‌چی» به نویسندگی آنتونن آرتو و پرسی بیشی شلی و کارگردانی امین سعدی ساعت 19:30 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود. در این نمایش علی کشوری، میثم جهانگیری، آرام نیک بین، نسیم ایمانی، محمد محمد زاده، شبیر رامتین، مصطفی برات‌پور، بهروزصیامی، نیما منصوری، رامک نوروزی، علی کاشمری و رزا ارجمندی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: کنت چن چی در پی جنایتهای خود، دست به اقدامات جدید می‌زند. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 40000 تومان می‌باشد.

 

 مهرگان؛ میزبان نمایشی جدید

نمایش«آزمایشگاه متروک» به نویسندگی و کارگردانی منصور صلواتی ساعت 19:30 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش صائم متانی، فرزاد برهمن و محمد ناصری بازی می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 35000 تومان است.

 

نمایش«در اسکله» به نویسندگی الن گرا و کارگردانی فرناز جهانسوز ساعت 17:30 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش سارنگ بهمنی، طاها محمدی و بهنام آرام ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 25000 تومان می‌باشد.

 

نمایش«آقای بدشانس» به نویسندگی سعید سلیمانی و کارگردانی حسین طیب ساعت 19:30 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش حمیدرضا رکنی، میثم محب الهی، سپیده ساعدی، رسول قادری، وحید کریم زاده، مجتبی کرمی، رضا جهان آرا و  امیرعرشیا علی عسگری ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: مسعود درستکار جهت تدریس خصوصی در پارک حضور پیدا کرده و با افرادی رو به رو میشود که در پی آن درگیر جریاناتی میشود. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 35000 تومان می‌باشد.

 

نمایش«اثر پرتوهای گاما بر گل‌های همیشه بهار» به نویسندگی پل زیندل و کارگردانی مهتاب نصیرپور ساعت 21 در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش مهتاب نصیرپور، سامان مظلومی، مبینا طبایی، المیرا صارمی، آریان مجدپور و نیکتا مستوفی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: داستان زندگی یک خانواده‌ی نیویورکی در محله‌ی فقیرنشین برانکس در دهه‌ی پنجاه میلادی. بهای بلیط این نمایش 40000 و 60000 تومان می‌باشد.

 

یک نمایش در تماشاخانه دیوار چهارم 

نمایش «فورس ماژور» به نویسندگی علی موذن و کارگردانی عرفان رضوی ساعت 17 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود. در این نمایش زهرا آهنگری، عرفان تهرانی فر، غزل صادق الوعد، سحر صفریان، کاوه فرجاد منش، نگین فیروزمنش و سیروس محمدی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: فورس ماژور اصطلاحی در حقوق فرانسه است که دارای معنی عام و معنی خاص است. فورس ماژور به معنی عام، عبارت است از هر حادثه خارجی (خارج از حیطه قدرت متعهد) غیرقابل پیش‌بینی و غیرقابل اجتناب، که مانع اجرای تعهد باشد. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 25000 تومان می‌باشد.

 

تماشاخانه مشایخی و یک نمایش

نمایش «غلفتی» به نویسندگی و کارگردانی مهیار احمدی ساعت 20:30 در تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه می‌رود. در این نمایش فریبا منتظریان، آزاده اکبری، مجید اقبالی، آرزوکریمی زند، بردیا زاهدی، شادی ملکی راد، الهه لاری، شیوا نائری، علیرضا موسوی، ملیکا ضرابی، میثم نیکخواه، مریم شایسته، یاسمن بخشی، امیرمحمد کریمی، شایان عطاری نژاد، آرین شفیعی، محمدحسین تاجیک، امیرعباس صلاح و مهیار احمدی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: شهر نیاز به شهردار جدید دارد و باید مسابقه‌ای برگذار کرد تا برنده مسابقه شهردار را مشخص کند. بهای بلیط این نمایش 45 دقیقه‌ای 30000 تومان است.

 

3 نمایش در تماشاخانه هامون

نمایش «افرای ژاپنی» به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی حسین کشفی‌اصل ساعت 21 در تئاتر هامون به صحنه می‌رود. در این نمایش حمید رحیمی، زری کریمی، کیمیا جواهری، فرزاد برهمن، تینا هاشمی و حسین کشفی اصل بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: تقابل دو زوج در یک شب نشینی بی سروته که منجربه افشای رازهای بین آنها می گردد. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 40000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «پپ» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان ساعت 17:45 در تئاتر هامون به صحنه می‌رود. در این نمایش سعید آقاخانی، صدرالله اقاخانی، اسماعیل کمالی دهقان و محمد حسن کمالی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: یک پدر و پسر با یکدیگر حرف می‌زنند. مدت زمان این اجرا یک الی شصت دقیقه است. بهای بلیط این نمایش 30000 تومان است.

 

نمایش «هر آنچه که دوست داری از دست خواهی داد» به نویسندگی و کارگردانی وحید منتظری ساعت 19:20 در تئاتر هامون به صحنه می‌رود. در این نمایش سعید زارعی، فاطیما بهارمست، بنفشه ریاضی، صالح علوی زاده و پویان رضایی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: کمال کوچکی سیگارودی کارمند ساواک در سن سی سالگی متوجه می شود هرآنچه که دوست داشته از دست داده پس تصمیم میگیرد در کافه نادری خودکشی کند. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 35000 تومان تعیین شده است.

 

تماشاخانه سپند؛ میزبان 2 نمایش

نمایش «چشم مرکب» به نویسندگی و کارگردانی کمال جعفری ساعت 17 در  سالن 2 تماشاخانه سپند اجرا می‌شود. در این نمایش سامان سالاری، حامد ناوشکی و تیما تقی زاده ایفای نقش می‌کند. در خلاصه نمایش آمده: زندگی، یه پشه است که نمیذاره بخوابی، نمیذاره آروم باشی، بی خیال باشی، بی خیال خیلی چیزایی که همه بی خیالش ان. بهای بلیط این نمایش 90 دقیقه‌ای 40000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «سگ‌های مرده» به نویسندگی یون فوسه و کارگردانی علی کیا 17:15 در سالن شماره 1 تماشاخانه سپند اجرا می‌شود. در این نمایش علی کیا، شیدا پهلوان، حسن مدبر، مهران وثوقی، نازنین ذوالفقاری، فرناد نژاد، امیرسام فتحعلی و ملیسا ناصری ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: مردی سگش از خانه فرار میکند و کشته میشود، خانواده ی در تلاش برای گفتن این خبر به او و بی اهمیت جلوه دادن آن هستند که مشکلات گذشته باعث وخیم شدن اوضاع میشود. بهای بلیط این نمایش 90 دقیقه‌ای 35000 تومان تعییت شده است.

 

تاریخ مختصر صلح در دا

نمایش «تاریخ مختصر صلح» به کارگردانی مجید نیرومند ساعت 20:30 در خانه نمایش دا اجرا می‌شود. در این نمایش سینا ابوالحسنی بازی می‌کند. در خلاصه نمایش  آمده: عبدالرحمان، جوانی اهل خاورمیانه قصه ای را درخصوص تبعات ناشی از حمله آمریکا به عراق روایت می کند. بهای بلیط این نمایش 45 دقیقه‌ای 30000 تومان تعیین شده است.

 

دو نمایش در شانو

نمایش «در انتظار ماهی سیا متوسط» به نویسندگی و کارگردانی مزدک میرعابدینی ساعت 21 در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود. در این نمایش احمد خیرآبادی، حسین مهدوی سلیمی، احمد آکشته، بابک مولانا، نوشین سرکوبی، حدیثه سادات حسینی، حامد نظامی اصل، شهریار کامکار، نوید نظر و مزدک میرعابدینی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: در دل داستان های کوتاه چخوف، به این تیمارستان رسیدم؛ به این ندامتگاه پس از جنگ؛ به فضایی برای ترکیب استیصال شخصیت های جاودانه ی بکت و اشتیاق ماهی سیا به رفتن ... متوسطی که حالا برای خودش مردی شده ... و در فضای ولادیمیر و استراگون نفس می کشد. بهای بلیط این نمایش 65دقیقه‌ای 40000  تومان می‌باشد.

 

نمایش «1438 ه.ش» به نویسندگی و کارگردانی پدرام پرنیان‌فر ساعت 18:30 در تماشخانه شانو اجرا می‌شود. در این نمایش لیلا پارساییان، سحر منصوری، روشنک پرویزی مریدانی، سروش حریری ویژه، پدرام پرنیان فر، مسعود اسکویی، محمدرضا جودی و هلیا نیّری  ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: چهل سال آینده جهانی نابود شده را می بینیم که فقط هشت حس در کالبد هشت نفر، در سوله ای سر می‌کنند که سوله نیست. همه حتی در این بی مکانی و بی زمانی نیز درگیر وابستگی های گذشته اند به جز... بهای بلیط این نمایش 85 دقیقه‌ای 30000 تومان می‌باشد.

 

تالار 448 در تماشاخانه ملک

نمایش «تالار 448» به کارگردانی سید فاضل موسوی ساعت 19:30 در تماشاخانه ملک اجرا می‌شود. در این نمایش سمیرا حمراوی، زهرا فضل الله، طاهره جوربنیان، آتوسا جلیلی خامنه و سید فاضل معصومی بازی می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 85 دقیقه‌ای 35000 تومان تعییت شده است.




نظرات کاربران