در حال بارگذاری ...
با حضور مهتاب مقصودلو و محمد کدخدایی در شهر جدید هشتگرد برگزار شد

گرامیداشت زنده‌یاد حسین محب اهری همزمان با بازگشایی مدارس

همزمان با بازگشایی مدارس، در نخستین روز حضور کلاس اولی‌ها در مدرسه، با حضور همسر زنده‌یاد حسین محب‌اهری و مصطفی کدخدایی مراسم گرامیداشت این هنرمند در مراسم صبحگاهی مدرسه حضرت رقیه شهر جدید هشتگرد برگزار شد.

مهتاب مقصودلو همسر هنرمند فقید حسین محب‌اهری درباره برگزاری این مراسم به ایران تئاتر گفت: من مدت‌هاست در یک گروه فعال محیطی ریستی با عنوان سبزاندیشان زمین همکاری می‌کنم و در خلال همکاری با این گروه محیط زیستی باخانمی به نام خانم رنجی که متوجه شدم مدیر یک مدرسه دخترانه هستند، آشنا شدم. پس‌از این آشنایی و با توجه به اینکه نسبت به علاقه وافر آقای محب‌اهری به حال و هوای اول مهر و بازگشایی مدارس اطلاع داشتم، پیشنهاد دادم که  مراسمی در صبحگاه روز اول مدرسه هم گرامیداشتی برای آقای محب‌اهری برگزار شود و هم دانش آموزان با هنر تئاتر و محیط‌زیست بیشتر آشنا بشوند که پذیرفته شد.

همسر زنده‌یاد محب‌اهری در ادامه افزود: در این مراسم که با استقبال بسیار خوبی از سوی دانش آموزان نیز مواجه شد، من به همراه مصطفی کدخدایی و محمد کدخدایی یک قطعه نمایشی را آماده کرده بودیم که برای دانش آموزان اجرا کردیم.

او درباره این اجرا در مدرسه حضرت رقیه شهر جدید هشتگرد اضافه کرد: موضوعی که ما در این اجرا مدنظر قراردادیم درباره استفاده زیاد بچه‌ها از گوشی‌های موبایل بود و در این اجرا به‌نوعی به بچه‌ها می‌گفتیم که از موبایل‌هایشان فاصله بگیرند و بیشتر به درس‌هایشان توجه کنند. همچنین شکل اجرای این نمایش هم به‌نوعی یک کار ترکیبی بود، به‌طوری‌که آقای کدخدایی صداهایی را از آقای محب‌اهری آماده کرده بودند و با پخش صداها ما سه نفر هر یک به فراخور، پاسخ‌هایی می‌دادیم.

مقصودلو ضمن قدردانی از زحمات مدیر مدرسه حضرت رقیه شهر جدید هشتگرد، گفت: نکته‌ای که من امروز به بچه‌ها گفتم و دوست دارم که منعکس بشود این بود که؛ حسین همیشه به می‌گفت که من روی صحنه بازیگری خوبی هستم اما در زندگی واقعی هیچ وقت بازی نمی‌کنم. در واقع او در زندگی، خودِ واقعی‌اش بود و  نقش بازی نمی‌کرد و صداقت داشت.




نظرات کاربران