در حال بارگذاری ...
در دیدار حمیدرضا آذرنگ با میزبانان و حامیان برگزارکننده بیست‌ودومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر مطرح شد؛

تشریح آخرین وضعیت چگونگی برگزاری جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

حمیدرضا آذرنگ دبیر بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر "فتح خرمشهر" با مدیران، معاونین و مسئولین سازمان منطقه آزاد اروند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرهای خرمشهر و آبادان، طی نشستی به تشریح آخرین وضعیت چگونگی برگزاری این دوره از جشنواره پرداخت.

به گزارش ایران تئاتر، نشست هماهنگی بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر "فتح خرمشهر" با حضور حمیدرضا آذرنگ دبیر جشنواره و قدرت‌الله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و دیگر مدیران فرهنگی با محوریت بررسی نیاز های سخت افزاری و اعتباری و برنامه‌ریزی نهایی در جذب حد اکثری ظرفیت های موجود در منطقه آزاد اروند برگزار شد.

در این نشست گزارشی از اخرین وضعیت سالن‌های نمایشی، نحوه مشارکت سازمان‌ها و ارگان‌ها از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، شهرداری، فرمانداری،آموزش و پرورش،آموزش عالی، اورژانس، آتش نشانی، جامعه بازاریان و هتل داران، انجمن هنرهای نمایشی استان، همچنین موضوعاتی همچون اسکان و پذیرایی از هنرمندان شرکت کننده، تبلیغات و اطلاع‌رسانی شهری و زیباسازی محوطه‌های سالن‌های نمایشی و مشکلات فنی سالن‌ها از سوی دبیر جشنواره مطرح شد.

حمیدرضا آذرنگ در ادامه گزارش خود اعتبار و اهمیت برگزاری این جشنواره  بیست‌ودو ساله را بسیار بالا دانست و از مسولین حاضر در خواست کرد که تلاش خود را برای حفظ و تثبیت و بالا بردن اعتبارات مادی و معنوی این جشنواره ملی که از افتخارات هنر کشور است، دریغ ندارند.

در پایان این نشست قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان متطقه آزاد اروند ضمن قدردانی از حمیدرضا آذرنگ برای پذیرش این مسولیت و تایید دغدغه‌مندی ایشان برای هرچه باشکوه برگزار کردن جشنواره، همکاری و پیگیری و همراهی کامل منطقه آزاد اروند را اعلام کرده و خواستار برگزاری جلسات مجدد برای به سرانجام رساندن تعهدات بوجود آمده شد.

بیست‌ودومین جشنواره ملی تئاتر "فتح خرمشهر"به دبیری حمیدرضا آذرنگ از 15 تا 19آبان ماه سال جاری در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران