در حال بارگذاری ...

چرمشیر، رحمانیان و امجد در نمایشگاه کتاب حضور می‌یابند

انتشارات نیلا نمایشنامه‌هایی از محمد چرمشیر، محمد رحمانیان و حمید امجد را در نمایشگاه کتاب عرضه می‌کند.ژیلا اسماعیلیان مدیر انتشارات نیلا به سایت ایران تئاتر، گفت:«از محمد چرمشیر پنج نمایشنامه در سه جلد به چاپ خواهد رسید.از محمد رحمانیان نیز نمایشنامه”شهادت‌خوانی قدمشاد مطرب در تهران” چاپ می‌شود. همچنین دو نمایشنامه از حمید امجد در یک جلد تحت عنوان”نگین“ که شامل دو نمایشنامه”نگین” و ”سرنخ” است، توسط این انتشارات چاپ خواهد شد.

انتشارات نیلا نمایشنامه‌هایی از محمد چرمشیر، محمد رحمانیان و حمید امجد را در نمایشگاه کتاب عرضه می‌کند.
ژیلا اسماعیلیان مدیر انتشارات نیلا به سایت ایران تئاتر، گفت:«از محمد چرمشیر پنج نمایشنامه در سه جلد به چاپ خواهد رسید. نمایشنامه”می‌خواستم اسب باشم” به همراه نمایشنامه”نجواهای شبانه” در یک جلد و در قطع رقعی، نمایشنامه”سفر دور و دراز و فراموش نشدنی و سراسر پند و اندرز سلطان‌بن سلطان، خاقان بن‌ خاقان به دیار فرنگ به روایت مرد مشکوک” به همراه نمایشنامه”آرامش در حضور دیگران” در یک جلد نمایشنامه”کبوتری ناگهان” نیز در یک جلد و قطع جیبی کتاب‌های انتشارات نیلا به چاپ خواهد رسید.»
وی ادامه داد:«از محمد رحمانیان نیز نمایشنامه”شهادت‌خوانی قدمشاد مطرب در تهران” چاپ می‌شود. همچنین دو نمایشنامه از حمید امجد در یک جلد تحت عنوان”نگین“ که شامل دو نمایشنامه”نگین” و ”سرنخ” است، توسط این انتشارات چاپ خواهد شد.»