در حال بارگذاری ...
از اولین روز نمایش در نظر گرفته شد؛

تسهیلات ویژه «جمعه‌کُشی» برای علاقمندان به تئاتر

گروه تئاتر «جمعه‌کُشی» با هدف ایجاد تسهیل برای علاقمندان به هنر تئاتر، تخفیف‌هایی در نظر گرفته است.

به گزارش ایران تئاتر گروه تئاتر «جمعه‌کُشی» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خلج، که از 7 مهر اجرای خود را آغاز کرده و تا پایان مهر ماه، در ساعت 19:30، در تماشاخانه سنگلج به‌روی صحنه می‌رود، تخفیف‌هایی برای فروش بلیت نمایش در نظر گرفته است.
اعضای خانه تئاتر، دانشجویان تئاتر و متولدین پیش از 30 آبان 1338 می‌توانند بلیت این نمایش را با ارائه کارت شناسایی مرتبط، با 50 درصد تخفیف دریافت نمایند.
هم‌چنین بلیت نمایش در روزهای یک‌شنبه‌ هر هفته با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود.
برای روز نخست اجرا (یک‌شنبه) 50 درصد و برای روزهای دوم و سوم اجرا، همچنین تمامی دانشجویان 25 درصد تخفیف، در نظر گرفته شده است.
افراد واجد شرایط می‌توانند از طریق سایت تیوال، یا مراجعه به گیشه تماشاخانه سنگلج، بلیت نمایش را تهیه کنند و امکان بهره‌مندی از تخفیف، از طریق سایت هم ایجاد شده است.
از سوی دیگر بلیت تماشای تئاتر جمعه‌کُشی برای منتقدان تئاتر و تماشاگران محترمی که به هر دلیل توان و امکانی برای خرید بلیت ندارند نیز رایگان است، این دسته از تماشاگران می‌توانند با شماره 09109403500 (روابط عمومی نمایش) تماس حاصل کنند تا پس از انجام هماهنگی لازم به تماشای نمایش بنشینند.
مجید گیاهچی مجری طرح این تئاتر است و اسماعیل خلج، علی فتحعلی، مسعود رحیم‌پور، علی خازنی، افشین زارعی، محمدرضا خسرویان و محمود حسینی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.




مطالب مرتبط

محمدمهدی اسماعیلی: تئاتر شهر قلب تپنده هنر تهران و ایران است

مراسم آغاز احداث حریم تئاتر شهر برگزار شد
محمدمهدی اسماعیلی: تئاتر شهر قلب تپنده هنر تهران و ایران است

مراسم آغاز احداث حریم تئاتر شهر برگزار شد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم آغاز پروژه احداث حریم تئاتر شهر که روز شنبه دوم دی در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد، گفت: تئاتر شهر قلب تپنده هنر تهران و ایران است.

|

برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی
برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی

علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، حضور بخش نمایش در جشنواره ملی چندرسانه‌ای را جلوه‌ای از مردمی شدن این رویداد هنری معرفی کرد.

|

نظرات کاربران