در حال بارگذاری ...
در آستانه آغاز اجرای نمایش؛

جمال اجلالی پوستر «ساعت گس» را رونمایی کرد

پوستر نمایش «ساعت گس» به نویسندگی و کارگردانی خشایار پیر علمی توسط بازیگر پیشکسوت تئاتر کشور جمال اجلالی رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر پوستر نمایش «ساعت گس» به نویسندگی و کارگردانی خشایار پیرعلمی که طراحی آن را افشین امیری بهقدم به عهده داشته با نزدیکی به شروع اجراها، توسط جمال اجلالی رونمایی شد.
جمال اجلالی در این مراسم رونمایی که با حضور عوامل نمایش در منزل این هنرمند باسابقه تئاتر برگزار شد، گفت: هنر در کشور ما می‌میرد و دوباره از جایی دیگر متولد می‌شود و تا بیاید بزرگ شود دوباره می‌میرد. متأسفانه اینجا به قول شاملو «هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید که خاموشی به هزار زبان در سخن است»، ما گفتگو و دیالوگ نداریم و در تئاتر فقط با دانستگی خیلی زیاد و توانایی شنیدن نقد است که می‌توان نقاط ضعف را دید و آن‌ها را، هم در اجرا هم در متن درست کرد؛ البته عشق هم از اهمیت بالایی برخوردار است، شما به آثار چخوف نگاهی بی اندازید یکی از چیزهایی که در جاودانگی او اثر دارد عشق است.
در بخش دیگری از این نشست خشایار پیر علمی گفت: واقعیت این است که دست ما جوان‌ها از دست نسل شما که بزرگ‌تر ما هستید رهاست، یا کار خودمان را می‌کنیم یا آن‌قدر فاصله وجود دارد که نمی‌توانیم تجارب هنرمندان باسابقه را دریافت کنیم و متأسفانه پیشکسوتانی که چیزهای برای انتقال به ما دارند منزوی شدند و سخت می‌شود با آن‌ها ارتباط گرفت، از آن‌ها یاد گرفت و داده‌هایی که آن‌ها سال‌ها به دست آوردند بر اساس تجربه به جوانی مثل من منتقل شود.
در پایان این مراسم بازیگر نمایش «یادداشت‌های روزانه یک دیوانه» به یادگار بر پوستر نمایش «ساعت گس» یادداشتی نوشت و آن را به امضا رساند.
نمایش «ساعت گس» کاری از گروه هنری ابتکار از هفتم مهرماه ۹۸ در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی (قیطریه) به  صحنه می‌رود. پیش فروش بلیت‌های هفته نخست این نمایش در سایت tiwall.com آغاز شده و قابل تهیه است.
عوامل گروه عبارتند از: بازیگران: مصطفی دارابی، امین‌رضا ملک محمودی، سعیدحاجی‌حیدری، دستیار و برنامه ریز: یکتا مقدس فر، مدیر صحنه و لباس: فاطمه استاد محمد بنا، طراحی و اجرای صحنه: سید علی پیرعلمی، غزال جعفری، طراحی چهره: حسین تبریزی، اجرای چهره: بهاره جعفری، ساخت و تلفیق موسیقی: مصطفی دارابی (بر اساس قطعاتی از ابراهیم مالوف، کارزان و عبدالباسط قاسمی)، طراحی پوستر و نشانه نوشته: افشین امیری بهقدم، ساخت تیزر: محسن علامه، مرتضی پژواک، عکاس: رضاهمتی، روابط عمومی، تبلیغات و رسانه: (گروه تئاتریک) آرزوصراف‌رضائی، داوود گراوند.




نظرات کاربران