در حال بارگذاری ...
دبیر پانزدهمین دوره جشنواره خبر داد

تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان

دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از کمیته تبلیغات واطلاع رسانی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، خیام وقار کاشانی گفت: با توجه به درخواست هنرمندان و مخاطبان، مهلت ارسال  آثار به دبیرخانه این رویداد هنری تمدید شد.

وی افزود: مهلت ارسال طرح در بخش محیطی تا 10 مهر بود که این مدت برای 15 روز دیگر تمدید شد و هنرمندان می توانند تا 25 مهرماه سال‌جاری آثار خود را در این بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان خاطر نشان کرد: متقاضیان برای حضور در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و بخش نمایش‌نامه‌خوانی نیز که طبق فراخوان تا 20 مهر اعلام شده بود تا 5 آبان‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی کاشان- میدان شورا- بلوار شهیدان خاندایی- فرهنگ‌سرای مهر و شماره صندوق پستی 1311-87135 ارسال کنند.

و قار کاشانی تصریح کرد: براساس فراخوان منتشر شده، کلیه هنرمندان تئاتر کشور و همچنین گروه‌های نمایشی می‌توانند با ثبت نام در سایت جشنواره به نشانی Mehrfestival.ir درخواست خود را ثبت نموده و با دریافت کد رهگیری از وضعیت پذیرش آثار در این دوره از جشنواره اطلاع پیدا کنند.

دبیر این دوره از جشنواره تشریح کرد: بر اساس فراخوان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از هنرمندان و گروه‌های نمایشی دعوت شده است تا آثار خود را با موضوعات آزاد، اجتماعی، شهروندی و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و در بخش نمایش‌های محیطی آثار خود را بر اساس معماری و جغرافیای سه مکان (تپه های باستانی سیلک، تیمچه‌ی امین‌الدوله و آب انبار) پس از رویت عکس‌ها، فیلم‌ها و مختصات کامل محیط‌های مدنظر که در سایت جشنواره موجود است، طراحی نموده و طرح اجرایی پیشنهادی خود را  به صورت مکتوب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وقار کاشانی با بیان اینکه آثار بخش مسابقه ی نمایش‌نامه‌خوانی صرفا به خوانش نمایش‌نامه‌های علی‌رضا نادری از طریق فیلم اختصاص دارد، اعلام نتایج همه بخش‌ها را تا 30 آبان ماه امسال ذکر کرد.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به کوشش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در بخش‌های مسابقه  صحنه‌ای، مسابقه نمایش‌های خیابانی، نمایش‌های محیطی، نمایشنامه خوانی، بخش مهمان و بخش بین‌الملل از 21 تا 28 آذر ماه در کاشان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران