در حال بارگذاری ...

هنوز برنامه‌ریزی خاصی برای برگزاری دوره جدید نمایشنامه‌خوانی ند‌اریم

نمی‌توانیم بدون آنکه پرونده دوره قبل را ببندیم، دوره جدید نمایشنامه‌خوانی‌ها را آغاز کنیم.افشین خورشیدباختری مسوول بخش نمایشنامه‌خوانی برنامه عصری با نمایش در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«هنوز خبر خاصی از دوره جدید عصری با نمایش نیست و برنامه‌ریزی صورت نگرفته است.»

نمی‌توانیم بدون آنکه پرونده دوره قبل را ببندیم، دوره جدید نمایشنامه‌خوانی‌ها را آغاز کنیم.
افشین خورشیدباختری مسوول بخش نمایشنامه‌خوانی برنامه عصری با نمایش در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«هنوز خبر خاصی از دوره جدید عصری با نمایش نیست و برنامه‌ریزی صورت نگرفته است.»
این در حالی است که خورشید باختری در گفت‌وگویی با سایت ایران تئاتر در روزهای نیمه فروردین ماه اعلام کرده بود که تا ده روز دیگر برنامه‌های جدید عصری با نمایش اعلام خواهد شد.
وی درباره دلایل برگزار نشدن نمایشنامه‌خوانی گفت:«دلیل خاصی وجود ندارد.» او در ادامه افزود: «‌نمی‌توانیم بدون آنکه پرونده دوره قبل را ببندیم، دوره جدید را آغاز کنیم. ما تصمیم داشتیم دوره جدید را به زودی آغاز کنیم، اما ممکن نشد. و در این مدت تنها توانستیم چند جلسه نمایشنامه‌خوانی در همایش عاشورائیان برگزار کنیم.»
خورشیدباختری در گفت‌وگوی قبلی خود دلایل وقفه طولانی در برگزاری جلسات نمایشنامه‌خوانی را ایام محرم و صفر، تعطیلات نوروزی و برگزاری همایش عاشورایی عنوان کرده بود.