در حال بارگذاری ...
با موضوع کمدی اجتماعی به صحنه می‌رود

«تا باران چند پاییز مانده» در نوفل لوشاتو

کمدی اجتماعی «تا باران چند پاییز مانده» از پنجشنبه هفته جاری در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «تا باران چند پاییز مانده» به کارگردانی آرمان شهبازی و تهیه‌کنندگی شهاب غروی از ساعت ۱۸:۱۵ هجدهم مهرماه اجرای خود را در سالن دو عمارت نوفل لوشاتو آغاز می‌کند.
«تا باران چند پاییز مانده» به صورت کمدی اجتماعی روایت شده و بازیگرانی همچون شکوفه حیدریان، فرانک جلیلی، محمد نوروزی، زهرا اسدی، محمد توانگر، بابک قویدل در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه داستان این نمایش که نویسندگی آن را عرفان پورمحمدی برعهده داشته، آمده است:«تن خسته زدم به دریا ، شناگر بودم ولی این موج‌های لعنتی غرقم کرد... .»
آرمان شهبازی که کارگردانی این اثر را برعهده دارد، پیش از این دو فیلم کوتاه «ممد» و «سکوت فریاد» را در مقام کارگردان تولید کرده و این نمایش اولین تجربه او در عرصه تئاتر به شمار می‌آید.
از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: مدیر تولید: هاتف کلاته، برنامه ریز: مینا ترکمن، طراح لباس: زری کریمی، طراح گریم: احمد نگهبان، طراح صحنه: رویا منوچهری، طراح نور: فرشاد نصیری، گروه کارگردانی: مسعود خلیل زاده و اصغر شیرزاد، موسیقی: اشکان آراد، منشی صحنه: ساناز شیری، مدیران صحنه: شایان بابایی وعلی باقری، مجریان گریم: مژده زادمهر، هانیه بنی اسد و محمد علاییان، طراح پوستر و بروشور: حمید شیرزاد، ساخت تیزر: شهرام خطی(استودیو خطی)، عکاس: آریا آزادپرتو اشاره کرد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است
گفت‌وگو با سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه»

تئاتر شقاوت؛ نیشتری که برای سلامتی جامعه لازم است

سوران احمدی، کارگردان نمایش «سیزن سه» براین باور است که تئاتر به ویژه تئاتر شقاوت، مانند نیشتر پزشکی است که درد دارد اما برای سلامتی، شادابی و حال خوب لازم است.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

نمایش «مافیای روباه‌ها» به کارگردانی امید بنکدار که در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است، به مدت ۱۰ شب دیگر تمدید شد.

|

نظرات کاربران