در حال بارگذاری ...
نادر برهانی مرند در واکنش به انتخاب دبیر جشنواره بین المللی نمایش های عروسکی:

ورود گلزار محمدی به عنوان کنشگر و عضو فعال خانواده عروسکی اتفاق خوبی است

ایران تئاتر: دبیر سی و هشتمین جشنواره بین المللی فجر با تبریک انتخاب گلزار محمدی به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک، گفت: ورود گلزار محمدی به عنوان کنشگر عروسکی وعضو فعال خانواده عروسکی اتفاق خوبی است.

انتخاب گلزار محمدی به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک با واکنش مثبت بسیاری از هنرمندان و صاحب نظران این گونه نمایشی همراه شد.

نادر برهانی مرند با تبریک انتصاب گلزار محمدی به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک و آرزوی موفقیت برای ایشان، گفت: من این اتفاق را از چند جهت مبارک می دانم. اول آنکه ایشان جوان هستند و با هنرمندان نسل های مختلف آشنایی و تعامل دارند؛ و از طرفی ریاست بر انجمن نمایشگران عروسکی راه تعامل با خانواده عروسکی را بسیار هموار می کند که این دو ویژگی مطمئنا به نفع هنرمندان تئاتر عروسکی است.
وی افزود: یکی دیگر از امتیازات  خانم گلزار محمدی این می تواند این باشدکه چون برای نخستین بار وارد این صحنه مهم می شوند، تمام تلاش خود را در مسیر نوآوری، تحول آفرینی و اضافه نمودن ظرفیت های جدید به جشنواره به کار خواهند برد و با توجه به ویژگی های شخصیتی ایشان، ما در جشنواره هجدهمین نمایش های عروسکی ارزش افزوده خوبی را شاهد خواهیم بود.
دبیر سی و هشتمین جشنواره بین المللی فجر با اشاره به اینکه گلزار محمدی جزو بدنه فعال و کنشگر حوزه نمایش های عروسکی بوده و نظر به آشنایی با دغدغه ها و مشکلات هنرمندان، حضور ایشان در این مسئولیت به نفع هنر و فرهنگ کشور خواهد بود، تصریح کرد: سرکارخانم محمدی در صورت موفقیت می تواند ظرفیت ها و روزنه های جدیدی به روی تئاتر عروسکی باز کند.
برهانی مرند افزود: نکته ای که به عنوان یک توصیه برادرانه می توانم مطرح کنم استفاده از تجربه مسئولان گذشته جشنواره است. چون اعتقاد دارم جشنواره ها با همه تغییرات و تحولات ادامه یکدیگر در مسیر تعالی هستند. لذا نیاز است تا از تجربه دبیران قبلی استفاده بهینه کرد و از دل این تجارب و تفکرات ، رویکردهای تازه را مطرح نمود.
وی همدلی و تعامل مستمر را یک عامل مهم در مسیر موفقیت عنوان کرد و گفت: جامعه امروز ما به لحاظ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... در شرایط خاصی قرار دارد و با توجه به مطالبات و توقعات گونه به گون به حق یا ناحق نسل های مختلف از جشنواره ها مطمئنا کار سختی در انتظار ایشان است و این راه جز با عاشقانه وخستگی ناپذیر کار کردن و همدلی و استفاده از ظرفیت های آشکار و پنهان خانواده بزرگ تئاتر عروسکی هموار نخواهد شد. با روحیه ای که از ایشان سراغ دارم مطمئن هستم که در این خصوص گام های مثبتی برخواهد داشت. برای ایشان صبوری فراوان و راه هموار آرزومندم.




نظرات کاربران