در حال بارگذاری ...
افتتاح یک نمایش بزرگ آیینی

«تنهاتر از مسیح» به میدان آمد

نمایش آیینی ـ میدانی «تنهاتر از مسیح» شب گذشته ، هجدهم مهر ماه با استقبال مردم در بوستان ولایت افتتاح شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایش تنهاتر از مسیح به کارگردانی حسن بزرا و تهیه کنندگی علی اسماعیلی شب گذشته، هجدهم مهر ماه اجرایش را با حضور تعدادی از مسئولان و استقبال مخاطبان در بوستان ولایت آغاز کرد.
مهدی چمران، رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران ، حاج رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن و تعدادی از مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم حضور داشتند.
حاج رحیم احمدی روشن در مراسم افتتاحیه نمایش در صحبت هایی گفت: بهتر این بود که این نمایش در منطقه ای از خاک عراق بین نجف و کربلا هر سال برگزار شود اما متأسفانه به دلیل مشکلات مالی این اتفاق نیافاده و به چند اجرا در تهران و بوستان ولایت ختم شده است.
وی با ابراز امیدواری از اینکه برپایی این مجالس برای آقااباعبدالله به زمینه سازی ظهور موعود ختم شود، گفت: نخستین سوگواره ها برای امام حسین ابتدا در دوره آل بویه و بعد زمان صفاریان ، زندیان و سپس قاجاریان برگزار شد. در زمان پهلوی ها سوگواری در حال کمرنگ شدن بود به طوریکه مردم در منگنه و در بیقوله ها عزاداری می کردند.
پدر شهید احمدی روشن گفت: خوشحالم که به وسیله نظام جمهوری اسلامی ایران مظلومیت آقا اباعبدالله و رشادت هایشان از مرزهای ایران فراتر رفته یک زمان ما از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا تحت فشار بودیم اما حالا خوشبختانه شرایط تغییر کرده است و اربعین حسینی نیز از مرزهای ایران و عراق فراتر رفته است.
پس از آن سانس نخست مراسم افتتاحیه نمایش با حضور خیل عظیم مردم در بوستان ولایت اجرا شد.
این نمایش هر شب در دو سانس 19 و 21 در بوستان ولایت اجرا می شود و علاقه مندان میتوانند با رزرو بلیت رایگان در سایت ققنوس اقدام کنند. این نمایش تا ششم آبان ماه اجرا خواهد شد.




نظرات کاربران