در حال بارگذاری ...
فراخوانی برای برگزاری نشست معرفی نشر های تازه

فرش قرمز تئاترشهر برای ناشران «کتاب»

فراخوان برگزاری نشست های پژوهشی و رونمایی از کتاب های حوزه تئاتر در مجموعه تئاتر شهر با دعوت از تمامی ناشران فعال در این حوزه منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از دفتر ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه ی تئاتر شهر فراخوان برگزاری نشست های پژوهشی کتاب محور و همچنین جشن های رونمایی از کتاب های حوزه ی تئاتر را با عنوان «کتاب نو» منتشر کرد. در این فراخوان آمده است «مجموعه ی تئاترشهر از دیرباز کوشیده است در کنارِ فراهم سازی فضایی پویا جهت اجرای آثار نمایشی، به توسعه ی دانش و گفت و گو پیرامون حوزه های نظری و مکتوب هنرهای اجرایی دست یابد. در امتداد چنین نگاهی دفتر «ارتباطات، آموزش و پژوهشِ» این مجموعه با هدف سازماندهی هرچه بهتر جلسات کتاب_ محور از تمامی مولفان، مترجمان و ناشرین حوزه ی تئاتر و ادبیات نمایشی برای برگزاری جلسات رونمایی، معرفی ونقدِ کتاب های تازه طبع شده با عنوان» کتابِِ نو «در سالن مشاهیر ِ مجموعه ی تئاترشهر دعوت به عمل می آورد.»
در ادامه ی این فراخوان آمده است: جلسات کتابِ نو در روزهای یکشنبه یا دوشنبه ی هر هفته برگزار خواهد شد.
شرایط حضور در این فراخوان برای تمامی متقاضیان به شرح ذیل است:
1-     ارایه ی درخواست مکتوب در سربرگ انتشارات و ممهور به نشان رسمی آن
2-     ارایه ی معرفی مختصری از کتاب، ضرورت انتشار و ویژگی های ارزنده ی آن در 550 کلمه
3-     ارایه ی اطلاعاتی در زمینه ی معرفی سخنرانان و کارشناسان مدعو به نشست
4-     ارایه ی 4 نسخه کتاب به مجموعه ی تئاترشهر
علاقه مندان می توانند تمامی موارد اول تا سوم را در قالب یک فایل PDF به آدرس الکترونیکی Tehran.citytheater@gmail.com ارسال نموده تا در اسرع وقت به تقاضاهای مذکور پاسخ داده شود. همچنین برای تحویل حضوری درخواست خود می توانید همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 17 الی 21 به واحد ارتباطات، پژوهش و آموزش مجموعه واقع در طبقه ی سوم تئاتر شهر مراجعه کنید.
بر مبنای این گزارش نخستین جلسات «کتاب نو» از آبان 1398 در مجموعه ی تئاتر شهر برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

در گفت‌وگو با سیدجواد طاهری مطرح شد

ادامه اجراها در تئاترشهر به شرط حضور تماشاگر

سیدجواد طاهری، مدیر مجموعه تئاتر شهر با اشاره به اینکه تئاتر ﺑﺪون ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮ ﻣﻌﻨﯽ ﻧﺪارد، گفت در ﺳﺎل ﺟﺪﯾﺪ آﺛﺎری ﮐﻪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه‌اﻧﺪ اﮔﺮ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮ ﺧﻮدﺷﺎن را ﺑﻪ ﺳﺎﻟﻦ ﺑﯿﺎورﻧﺪ اﻣﮑﺎن اداﻣﻪ اﺟﺮا را ﺧﻮاﻫﻨﺪ داﺷﺖ.

|

نظرات کاربران