در حال بارگذاری ...
برای اثر جدید مسعود دلخواه

پیش‌فروش «هیچ چیز جدی نیست» آغاز شد

سه روز نخست نمایش «هیچ چیز جدی نیست» به کارگردانی مسعود دلخواه در تیوال پیش‌فروش شد.

به گزارش ایران تئاتر پیش فروش بلیت سه روز نخست  ۱۶، ۱۷، ۱۸ آبان «هیچ چیز جدی نیست» از ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه ۲۴مهر‌ماه در سایت تیوال آغاز شد.
«هیچ چیز جدی نیست» نوشته «رچ اورلاف»، جدیدترین نمایش مسعود دلخواه است که از ۱۶ آبان‌ماه ۱۳۹۸ در سالن سمندریان، به‌روی صحنه می‌رود.
موضوع این نمایش درباره یک گروه تئاتری است که قصد دارد تلفیقی از آثار شکسپیر، بکت، پینتر و اورلاف را به شیوه پست مدرن اجرا کند، اما درگیری های درون گروهی آنها باعث حواشی و بروز اتفاقاتی غیرمنتظره می‌شود.
رحیم نوروزی، حمیدرضا هدایتی، گیلدا حمیدی، ناصر عاشوری، محمدرضا علی اکبری، پریسا رضایی، سارا الهیاری، بیژن زرین، سجاد بابایی، صادق حیدری، بیتا بیگی، کوثر سعادت، علی بهمنی، محمد رضا میری از بازیگران این اثر نمایشی هستند.
گروه کارگردانی این نمایش شامل "عرفان شیرنگی، مدیر تولید"، "فاطمه زعفرانی، مشاور طراحی لباس و صحنه"، "صادق حیدری، دستیار کارگردان و برنامه ریز"، "رباب معزز، دستیار هنری"، "سیمین غلامی و کوثر سعادت، منشی صحنه"، و "سجاد میرزائیان، مدیر تدارکات" است.
آهنگسازی این نمایش را محمد اسلامی بر عهده دارد و شقایق نجاتی، نوازنده ویولن سل؛ پدرام سلیمانی، نوازنده درامز؛ امین عزیزی، نوازنده سینتی سایزر؛ رضا کریمی، تکخوان و حمیدرضا جهانگیری، علیرضا اسفندیار، پردیس پیراهش و علی علائی به عنوان همخوان نیز با این پروژه همکاری می‌کنند.
تیم روابط عمومی و تبلیغات نمایش «هیچ چیز جدی نیست» شامل "امیر پارسائیان مهر، مدیر ارتباطات و روابط عمومی"، "سارا بابایی، مشاور رسانه‌ای"، "صنم بابائی و اسماعیل رحیمی‌سروش، همکاران رسانه"، "رضا صبور، طراح گرافیک"، "پارسا تاک، عکاس"، "میثم ضرقانی، ساخت تیزر" و "تبلیغات مجازی، گروه تبلیغاتی تئاتر مارکت"،  است.
نمایش «هیچ چیز جدی نیست» از پنج‌شنبه ۱۶ آبان‌ماه هر شب ساعت ۲۱:۰۰ در سالن سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به‌روی صحنه می‌رود.

 




مطالب مرتبط

مرور بهترین تجربه های سال 98  در اجرای نمایشنامه های خارجی

مستقل و با هویت
مرور بهترین تجربه های سال 98 در اجرای نمایشنامه های خارجی

مستقل و با هویت

ایران تئاتر- رضا آشفته: اگر تا همین چند سال پیش بیشتر متون بیگانه در حد یک خوانش معمولی به صحنه آورده می شد اما امروز کارگردان های ما توانسته اند به عمق متون نمایشی ورود پیدا کنند و با کشف زیر لایه ها بسترهای مناسب تری را برای القای رویکردهای اجرایی فراهم کنند.  

|

نظرات کاربران