در حال بارگذاری ...
برای حضور در تماشاخانه ماه صورت گرفت

دعوت غریبه‌های همیشگی از منتقدان، عکاسان و هنرمندان تئاتر

گروه اجرایی «غریبه‌های همیشگی»  از منتقدان، عکاسان و هنرمندان تئاتر برای دیدن این نماش دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایران تئاتر، گروه اجرایی نمایش «غریبه‌های همیشگی» که از 15 مهرماه  درحوزه هنری روی صحنه از تمام اعضای انجمن های منتتقدان، عکاسان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر دعوت کرده تا به تماشای این نمایش بنشینند.

افتتاح نمایش «غریبه‌های همیشگی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی حسین پرستار در روز 15 مهر ماه با حضور عباس عظیمی مدیر عامل انجمن هنرمندان پیشکسوت صورت گرفت. همچنین ایرج راد، ناصر ممدوح و ایرج افشار از جمله هنرمندانی هستند که تا کنون به دیدن نمایش غریبه های همیشگی نشسته اند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پدر و مادر متوجه بیماری خونی فرزند سومشان می شوند و به پیشنهاد مادر راهی سفر می شوند.

لیلا میرزایی، حمید رضا سنگیان و حسین پرستار در این نمایش ایفای نقش می کنند. همچنین از دیگر عوامل نمایش می توان به  دستیار کارگردان و برنامه ریز: شاهد پرستار، طراح صحنه و لباس: وحید لاری، موسیقی: مرتضی پور علی، منشی صحنه: سارا باباخانی.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش برای هماهنگی حضور در اجرای این نمایش با شماره 09384863180  شاهد پرستار  تماس حاصل فرمایند.

 




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

نظرات کاربران