در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش عاشقستان در تماشاخانه سرو

نمایش عاشقستان کاری از گروه تئاتر تجربی بی چیز در تماشاخانه سرو روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش عاشقستان اثری دیگراز گروه تئاتر تجربی بی چیز به نویسندگی کیوان صباغ و کارگردانی کیانوش احمدیاز ۲ تا ۱۷ آباندر تماشاخانه سرو به روی صحنه می رود.

این نمایش با موضوعیت مذهبی اجتماعی قصه عشقی زمینی را بیان می کند که به عشق آسمانی تبدیل می شود. چاشنی طنز این نمایش موضوع را از حالت تراژیک گاهی جدا می کند و تماشاچی را غرق در دنیای تراژیک نمی کند. گونه این نمایش رئالیسم اجتماعی است . این نمایش با حمایت تئاتر صاحبدلان و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اجرا می شود.

کیانوش احمدی کارگردان نمایش عاشقستان در ارتباط با اجرای این اثر گفت: پیش از این در این تماشاخانه نمایش یوسف ، یوزف ،جوزپه رو اجرا کردم که مورد استقبال عموم قرار گرفت و مطمئن هستم که این نمایش هم با توجه به موضوعیت و عدم تکرار کلیشه و چاشنی طنز مورد استقبال قرار می گیرد .

محمود ساعی ، مرجان آقانوری ، سیامک زین الدینی ، فرزاد آیتی ،  مهدی رمضانزاده ، ستوده خیاطی ، مهرداد نصیری ، عباس رحمانی مطلق و رضا کاشی لو بازیگران این نمایش هستند. همچنین دیگر عوامل این نمایش عبارتند از موسیقی : فرزاد ابوعلی ، صادق لرک، دستیاران : محمد تجویدی فرزاد ابوعلی ، آرمین رجایی، طراح پوستر و بروشور : جواد نقدی آجقان .، عکاس : مهتا چراغی  ،گریم : آزاده مالمیر، دستیار گریم : مهرداد اشکانی، طراح صحنه و لباس : کیانوش احمدی و کاظم کامور بخشایش،روابط عمومی : رضوان کرباسی، تبلیغات مجازی : علی اصغر ایزی.
نمایش عاشقستان از ۲ آبان تا ۱۷ آبان  هر شب ساعت 30/19 در تماشاخانه سرو واقع در خیابان طالقانی، جنب مترو، میزبان علاقه مندان خواهد بود.

 

 




نظرات کاربران