در حال بارگذاری ...
همزمان با برگزاری کارگاه در جشنواره تئاتر مهر کاشان

کاستلوچی در ایران کارگردانی می‌کند

کارگاه آکسیون کلودیا کاستلوچی به همت جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در کویر مرکزی ایران برگزار می شود و نمایشی با کارگردانی کاستولوچی در تپه‌های سیلک کاشان اجرا می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان کارگاه "مناظره‌ای در باب امواج"با هدایت کلودیا کاستلوچی دریکی از کاروانسراهای کویری اطراف شهر کاشان برگزار می کند و این کارگاه با حضور 18 نفر از شرکت‌کنندگان ایرانی و 5 نفر از اعضاء ایتالیایی گروه کاستلوچی به یک تولید مشترک خواهد رسید و اجرای پایانی کارگاه، روز 29 آذرماه دو اجرا در تاتر مولوی تهران خواهد داشت..

کلودیا کاستلوچی از شاخص‌ترین کارگردانان و طراحان حرکت معاصر جهان و از بنیان‌گذاران گروه رافائل سانزیو (به سرپرستی رومئو کاستلوچی) کارگاهی با تمرکز بر بدن، ریتم و طبیعت در دل کویر مرکزی ایران برگزار می‌کند و محصول آن را در یک کاروانسرا و  یا تپه‌های سیلک اجرا خواهد کرد.

کارگاه آکسیون کاستلوچی هم‌زمان با جشنواره مهر کاشان از 23 تا 28 آذر به مدت 6 روز برگزار و در روز 28 آذر هم‌زمان با اختتامیه جشنواره اجرا خواهد شد و ساعت برگزاری هرروز از ساعت 10 صبح لغایت 5 عصر در دل کویر خواهد بود و همچنین پس از اتمام  روزانه کارگاه، مباحث نظری و گفتگو با کلودیا کاستلوچی ادامه خواهد یافت و شرکت‌کنندگان از روز شروع تا پایان کارگاه دریکی از کاروانسراهای اطراف کاشان و یا شهر کاشان  اسکان خواهند داشت.

در صورت فراهم شدن امکانات و موافقت سرپرست کارگاه و ایجاد هماهنگی های لازم،  شرایط اجرای این اثر در کشور ایتالیا نیز امکان پذیر است.

شرایط ثبت‌نام در کارگاه:

گرچه تمرکز این کارگاه بیشتر بر روی بدن و حرکت است اما حضور همه علاقه‌مندان به هنر تئاتر در شاخه‌های مختلف مجاز است.

 سن مجاز شرکت‌کنندگان در کارگاه از 18 سال به بالاست

با توجه به محدودیت کارگاه در صورت تکمیل ظرفیت انتخاب شرکت‌کنندگان بر اساس پارامترهای مدنظر کاستلوچی است.

علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران