در حال بارگذاری ...

دانشگاه آزاد اسلامی سنندج میزبان رشته نمایش می‌شود

بلافاصله پس از راه‌اندازی این رشته تحصیلی، درخواست رشته‌های نمایشی را به وزارت علوم ارائه کردیم که با تأسیس رشته کارگردانی که از امسال در دفترچه دانشگاه آزاد اسلامی نیز معرفی شده موافقت شد.

خسرو سینا گفت: از این پس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج در رشته نمایش پذیرش دانشجو خواهد داشت.
خسرو سینا مدیر گروه دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی سنندج با اعلام این خبر به سایت ایران‌تئاتر گفت: از سال 1385 رشته‌های هنری را در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج تأسیس کردیم که نخستین رشته آن گرافیک بود.
وی در ادامه افزود: بلافاصله پس از راه‌اندازی این رشته تحصیلی، درخواست رشته‌های نمایشی را به وزارت علوم ارائه کردیم که با تأسیس رشته کارگردانی که از امسال در دفترچه دانشگاه آزاد اسلامی نیز معرفی شده موافقت شد.
این پذیرش با ظرفیت 60 دانشجوی دختر و پسر صورت می‌گیرد و برای کارشناس ادبیات نمایشی نیز اقدام کرده‌ایم که تمام مراحل آن طی شده و به انتظار اعلام نتیجه قطعی هستیم. با توجه به کادر علمی که معرفی کرده‌ایم امیدواریم نتیجه مطلوبی حاصل شود.
سینا خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی و تدریس رشته‌های نمایشی در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج می‌توان گفت که نخستین دانشکده تئاتری در غرب کشور تأسیس می‌شود.
در حال حاضر با دایر شدن رشته نمایش در این دانشکده موافقت شده و منتظر برگزاری کنکور امسال هستیم تا بر اساس ظرفیت اعلام شده میزبان دانشجویان باشیم.
سینا گفت: در حال حاضر مشغول فراهم آوردن مقدمات هستیم و حدود سه پلاتو مناسب با همت رئیس دانشگاه در حال آماده‌سازی است.