در حال بارگذاری ...
گزارش ایران تئاتر از برنامه نمایش ها در سالن های خصوصی

26 نمایش بعد از تعطیلات چندروزه سالن‌های تئاتر

ایران تئاتر: در هفته پیش رو سالن های خصوصی با ۲۶ اجرا از تئاتر دوستان میزبانی می کنند. می خواهیم نمایش هایی که در اواسط آبان ماه میهمان این سالن ها هستند را به شما معرفی می کنیم.

به گزارش ایران تئاتر، در هفته پیش رو سالن‌های خصوصی میزبان نمایش‌هایی جدید در اواسط دومین ماه از سومین فصل سال 98 هستند. عمارت نوفل لوشاتو با 2 سالن از 5 نمایش میزبانی می‌کند و خانه نمایش مهرگان در دو سالن پذیرای 5 اجرا است. در متن پیش‌رو نمایش‌هایی را که در نیمه دوم آبان ماه میهمان سالن‌های خصوصی تئاتر تهران هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

 

3 نمایش در شهرزاد

نمایش «باگ» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آریان‌صدر ساعت 18 در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش کسری کیادی، علی پاکروان، مرجان داربری، باران طالبی، امیررضا بهرامی، محمدرضا آریان صدر، رها فدایی، جلال موسوی، نیکی نیکخواه، روهام آزادی و مبین میان آبادی بازی می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 35000 تومان است.

 

نمایش «آشویتس زنان» به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل در ساعت 19:15 در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. در این نمایش صبا سرور، رها حاجی زینل، شایلین اسدالهی و علی صفری ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 35000 تومان است.

 

نمایش «زیبایی گاهی زن است» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی ساعت 20:30 در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود. در این نمایش هومن برق‌نورد، بهاره افشاری و ویدا جوان بازی می‌کنند. بهای بلیط نمایش 50000 تومان است.

 

دو بازتولید در تئاتر مستقل تهران

نمایش «لانچر 5» به نویسندگی و کارگردانی پویا سعیدی و مسعود صرامی ساعت 15 و 18 در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود. در این نمایش که پس از اجراهای موفق در تئاتر شهر و سالن مستقل؛ دوباره به صحنه می‌رود؛ امیر نوروزی، میلاد چنگی، مجید یوسفی، محمد حق‌شناس، صادق برقعی، مرتضی سلطان محمدی، باسط رضایی، حامد محمودی، مجتبی یوسفی، عرفان امین، فرشید روشنی، امیرحسین احمدی و منصور نصیری بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش که  تندیس بهترین نمایشنامه از نوزدهمین جشنواره دانشگاهی(جایزه اکبر رادی) در سال ۹۵، تقدیر بهترین نمایشنامه از جشنواره تئاتر شهر در سال ۹۶، تندیس بهترین نمایشنامه در بخش صحنه در بیست و یکمین جشنواره دانشگاهی در سال ۹۷، نامزد نمایشنامه در جشنواره تاتر فجر در سال ۹۷، تقدیر بهترین بازیگر مرد در ۲۱مین جشنواره دانشگاهی در سال ۹۷ (امیر نوروزی)، تقدیر بهترین بازیگر مرد در جشنواره تاتر فجر در سال  ۹۷ (امیر نوروزی)، تقدیر بهترین طراحی نور در جشنواره تاتر فجر در سال ۹۷ (علیرضا میرانجم)، نامزد چهار جایزه بهترین بازیگر مرد از بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی و نامزد بهترین طراحی نور از بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی است؛ آمده: در پادگانی نظامی سه تیراندازی به فاصله ی زمانی یک ماه منجر به مرگ سه سرباز شده است. به دلیل اهمیت موضوع سروان شایگان افسر دایره بازرسی از طرف ستاد کل مامور حل و فصل پرونده می شود. بهای بلیط این نمایش 135 دقیقه‌ای 35000 و 45000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «صدای آهسته برف» به نویسندگی پیام سعیدی و جابر رمضانی و کارگردانی جابر رمضانی ساعت 21:15 در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود. در این نمایش که 5 سال پیش در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر به صحنه رفته بود؛ بهناز جعفری، مسیح کاظمی، کمال کلانتر، محمد صادق ملک و مریم نورمحمدی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش که برنده‌ جایزه بزرگ جشنواره بین‌المللی ایت‌سلف ورشو(لهستان ) - ۲۰۱۵، برترین تئاتر سال ۱۳۹۳ به انتخاب کانون نویسندگان و منتقدان تئاتر - بهار ۱۳۹۴، برترین تئاتر سال ۱۳۹۳ در انتخاب سالانه منتقدان مجله تجربه – اسفند - ۱۳۹۳ و کاندید بهترین طراحی صحنه از سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر - بهمن ۱۳۹۳ است؛ آمده: کلبه‌ای در کوهستان؛ برف آنقدر سنگین باریده است که کوچک‌ترین صدایی بهمن را هوار می‌کند. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 50000 تومان است.

 

عمارت نوفل لوشاتو؛ 5 نمایش

نمایش «سه کیلو 250 گرم» به نویسندگی مهدی زندیه و کارگردانی محسن نجارحسینی ساعت 19:30 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش محمد نادری، مرتضی حسینی، نسا یوسفی، پانته آ مهدی نیا، مهتاب وجدانی، امیرحسین آقایی و هادی شیخ الاسلامی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: این دویست و پنجاه گرم اش، زندگیمونو تکون می ده به خدا. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 40000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «تا باران چند پاییز مانده» به نویسندگی عرفان پورمحمدی و کارگردانی آرمان شهبازی ساعت 18:15 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش محمد نوروزی، فرانک جلیلی، شکوفه حیدریان، محمد توانگر، بابک قویدل و زهرا اسدی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: تن خسته زدم به دریا، شناگر بودم ولی این موج های لعنتی غرقم کرد. بهای بلیط این نمایش 55 دقیقه‌ای 30000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «هفت کودک یهودی» به کارگردانی مصطفی اسفندیاری ساعت 18 در سالن 1 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش رخساره شجاع الدّین، سعید دهقانی، یوکابد موسوی، میلاد اتابکی، حسین ابراهیمی، سعید شایق، سمیه کرمی، سارا نعیمی، الیکا فلکی، رویا بیگی، پریا شیوندی، عاطفه نصرآبادی و محمد میرزاده ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: این نمایش فشرده‌ی هفت دوره تاریخی ویژه به صورت قطعات شعرگونه از مهاجرت یهودیان تا تشکیل دولت اسرائیل و سلطه صهیونیسم بر مقاومت مردم فلسطین را روایت می‌کند. بهای بلیط این نمایش 65 دقیقه‌ای 35000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «دراماتورژ» به نویسندگی سهند خیرآبادی و کارگردانی گروه تئاتر ه ساعت 19 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش هامون سیدی و صحرا اسدالهی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: مردی برای تست بازیگری به یک پلاتو سر می زند. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 40000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

نمایش «ورودی 89» به نویسندگی و کارگردانی محسن احتشامی ساعت 21:15 در سالن 2 عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود. در این نمایش میلاد احتشامی، صیاد آیینه وند، فرانک جلیلی، سمن قناد و محمد نوحیان ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: داستان پنج نفر دانشجو است که از زمان دانشجویی روابط دوستانه، عاشقانه و پیچیده ای بین آنها شکل می‌گیرد و در نهایت با ناپدید شدن یکی از آنها به مدت چهار سال معمای داستان آغاز می شود و با برگشت آن شخص قصه آغاز می‌شود. بهای بلیط این نمایش 50 دقیقه‌ای 40000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

 مهرگان؛ میزبان نمایشی جدید

نمایش«کامالوکا» به نویسندگی احمد سیاه رستمی و کارگردانی محسن موسوی‌خواه ساعت 20:30 در سالن 1 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایشسجاد شفیعی فر، صالح لواسانی، آرش لشکری، احمد سیاه رستمی و محسن موسوی خواه بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: کامالوکا همان برزخ تن در زندگی و روح پس از مرگ است. در سانسکریت به معنای میل به کامروایی یا مکانی برای آن معنی شده،که انسان درآن متولد می شود و پس از زندگی و مشقت و مرگ وارد هزارتو و دهلیزی می شود تا به کامالوکا برسد.روح بشر در کامالوکا آماده سفر به دنیای دیگر می شود.جسم برای ما در این سیر در مرکزیت است.تن را دنبال می کنیم تا به اصالت روح برسیم. بهای بلیط این نمایش 35 دقیقه‌ای 32000 تومان است.

 

نمایش«همیشه یک راهی هست» به نویسندگی و کارگردانی رضا پهلوان ساعت 19 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش مریم فتحی، رضا پهلوان، ماهرخ امینی، محمدمسعود حاجیها، سحر رحمانی، علیرضا اسلامی گیلانی، پارسا شیرازیان و محمد تاجیک ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آکده: تا به حال از خودمان پرسیده‌ایم چرا پایان نمایش اینگونه است؟ چه می شد اگر پایان نمایش تغییر می کرد؟ چه کسی می‌تواند پایان نمایش را تغییر دهد؟ نویسنده؟ هنرپیشه؟ بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 30000 تومان می‌باشد.

 

نمایش«واگیر ندارد» به نویسندگی ساشا کشوادی و مریم یاسین زاده و کارگردانی ساشا کشوادی ساعت 19 در سالن 1 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش فرشته آلوسی، بهنام سرلک، فاطمه نوروزی، سارینا رزاق، بهروز عبادی، سمن قناد، سارینا ترقی، مرضیه علی اکبری، احمد بهاروند و علیرضا اسفندیاری ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: مستندی واقعی از زندگی بیماران مبتلا به ایکتیوز. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 40000 تومان می‌باشد.

 

نمایش«وقتی همه خواب بودیم» به نویسندگی حمید عبدالحسینی و علیرضا زارع و کارگردانی حمید عبدالحسینی ساعت 19:30 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایشالهه ادبی، وحیده اکبری نسب، مصطفی باطنی، محدثه بهمنی، محمد پوراکبر، روح الله تورانی، فائزه زرکش بهاری، سینا شهری، آرام طالشی، حسام گنجی، محمدرضا محمدخانی و ریحانه رمضانی ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 30000 تومان می‌باشد.

 

نمایش«رومئو و ژانت» به نویسندگی سارا صالحی و کارگردانی پویان احمدی ساعت 17 در سالن 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود. در این نمایش آذر ابراهیمی، محمود خداوردی، افرا نوایی، بنیامین میلان، فائزه قدمی و ترانه یوسفی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: خیال می‌کنید که رومئو و ژولیت هستید؟ به همین سادگی؟ تو برای عشقت می‌میری ولی این که چیزی نیست. سعی کن زندگی کنی اون وقت می‌بینی که زندگی کردن از مردن سخت تر و طولانی تره. بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 30000 تومان می‌باشد.

 

یک نمایش در تماشاخانه دیوار چهارم 

نمایش «نینوچکا» به نویسندگی مجتبی کاظمی(براساس فیلم نامه‌ی نینوچکا اثر بیلی وایلدر) و کارگردانی سعید داخ ساعت 20:30 در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود. در این نمایش ارژنگ امیر فضلی، کامبیز امینی، کتانه افشاری نژاد، امیر تیموری، جوانه دلشاد، علی داوری، پردیس رفیعی، شبنم ندیمی، زهرا بهرامی و فاطمه دهقانی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: یه هیئت روسی برای فروش جواهرات مصادره شده ی سلطنتی وارد فرانسه میشوند با دخالت کنت دالگو و ورود نینوچکا برای نظارت برفروش جواهرات ماجراهای پیچیده ای اتفاق میفتد که منجر به... بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 40000 تومان می‌باشد.

 

تماشاخانه مشایخی و دو نمایش

نمایش «عشق من حامد بهداد» به نویسندگی افشین هاشمی و کارگردانی سید یوسف بنی طبا ساعت 17 در تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه می‌رود. در این نمایش سهیل پورجعفر، علیرضا شاکری و ثمین سحری ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: دو جوان در حالی که در کافه تریایی منتظر شروع نمایش هستند مشغول بحث و گفتگو پیرامون سینما هستند. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 20000 تومان است.

 

نمایش «ستوان آینیشمور» به نویسندگی مارتیم مک دونا و کارگردانی بهنام نوروزی ساعت 20:30 در تماشاخانه استاد مشایخی به صحنه می‌رود. در این نمایش محسن زعیم، پوریا اصغری، بهنام نوروزی، سروش امینی، سارا دغاغله، اسماعیل کیان، محمد رشیدخیرآباد و روح الله اکبریان ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 30000 تومان در نظر گرفته شده است.

 

1 نمایش در تماشاخانه هامون

نمایش «مستند» به نویسندگی و کارگردانی محمود حسینی ساعت 17:30 در تئاتر هامون به صحنه می‌رود. در این نمایش جواد قاسملو بازی می‌کند. در خلاصه نمایش آمده: فردی به دنبال دوستش می‌گردد که در کودکی او را گم کرده است و در مسیر پیدا کردن او درگیر مفهموم دوم بودن می‌شود. بهای بلیط این نمایش 45 دقیقه‌ای 30000 تومان تعیین شده است.

 

تماشاخانه سپند؛ میزبان 3 نمایش

نمایش «بوی گند دهن خانم مارکز» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه ساعت 19:30 در  سالن 1 تماشاخانه سپند اجرا می‌شود. در این نمایش بهنام شرفی، کاوه مرحمتی، آزاده مشعشعی، امین جلالی و مینا زرنانی ایفای نقش می‌کند. در خلاصه نمایش آمده: پترسون که نویسنده مطرحی در شهر خود است در سن شصت و چند سالگی به دلیلی نامعلوم دیوانه میشود و خانه را ترک میکند، الان هفت سال از رفتن پترسون می‌گذرد. بهای بلیط این نمایش 65 دقیقه‌ای 40000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «گریز از مرکز» به نویسندگی و کارگردانی احسان اکبرنژاد ساعت 21 در سالن شماره 2 تماشاخانه سپند اجرا می‌شود. در این نمایش محمد نادری، پویان درزی، الهام جدی، فردین شاه حسینی، پریسا بنی آدم، هادی شیخ الاسلامی، وحید نفر، احسان اکبرنژاد و مهرداد ضیایی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: بزرگترین خلافکاران آمریکا تصمیم می گیرند از انبار سلاح هسته ای دزدی کنند، برای این کار محبور می شوند خود را... بهای بلیط این نمایش 70 دقیقه‌ای 40000 تومان تعیین شده است.

 

نمایش «آوازخوان طاس» به نویسندگی اوژن یونسکو و کارگردانی ارشیا رضوی دهقان ساعت 19 در سالن 2 تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود. در این نمایش عرفان رضوی، مهرانه موسوی، شکیبا آدینه، روژان نیکوزاد، شهاب اشرفی و مجتبی موسوی ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: دو خانواده در ارتباط با یک دیگر دچار مشکل میشوند. بهای بلیط این نمایش 60 دقیقه‌ای 30000 تومان است.

 

دو نمایش در شانو

نمایش «سه اپیزود از یک اتود» به کارگردانی مارسل داوود ساعت 21 در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود. در این نمایش عاطفه عبدلی فر، بهنود حاجی شفیعی، مهدی آقایی و کسری قرایی ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 40 دقیقه‌ای 40000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «و چند داستان دیگر...» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی مسعود طیبی ساعت 19 در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود. در این نمایش شیوا امانی، محمد بختیاری، سعید بینا، آرام ترابی، الهه جامی، کامران حاجی علی اکبر، پارسا خسروی، فردین رحمانپور، پارسا رنجبر، محمدرضا شجاعی، مریم فرجاد و پریسا غیاثوند ایفای نقش می‌کنند. بهای بلیط این نمایش 90 دقیقه‌ای 30000 تومان می‌باشد.

 

نوجوانان پورآذری و رشیدی در عمارت روبه‌رو

نمایش «هله. هین. هان. {هلا}» به نویسندگی نشمینه نوروزی و کارگردانی حمید پورآذری و لیلی رشیدی ساعت 18:30 در عمارت روبه‌رو اجرا می‌شود. در این نمایش محمد آجیلی، زهرا اسدالله تبار، هومن اردکانی، سانیا احتجاب، آرمان پسیان، پویا حاجی‌کریم، حنانه حسین‌زاده، علی حنفیان، سوگل خوشقدم، عرشیا رحمانی، حسام رضاییان، آرین شمیرانی، امیرمحمد صادقی، پویا غفاری، آروین فقیه، یاس فرخنده، اریسا گودرزی، نیکا مشهدی، ثمین مصطفی‌لو و فاطمه هانی با همراهی حمیدرضا جمشیدی، آبان حسین‌آبادی، سجاد حمیدیان، مریم حیدری، مینا زمان، سوده سعدایی، مهدی شاهدی و تینا یونس‌تبار ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: نمایش هله هین هان هلا در سه زنگ و در دو زنگ تفریح در اتاق ها، پشت بام، حیاط، پلتفرم و ملک مجاور عمارت رخ می دهد. بهای بلیط این نمایش 240 دقیقه‌ای 60000 تومان می‌باشد.

 

نمایش «لچک» به نویسندگی و کارگردانی امیر ابراهیم‌زاده ساعت 18 در عمارت روبه‌رو اجرا می‌شود. در این نمایش سپهر طهرانچی، شایان پناهی و زهرا یوسفی بازی می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: پنج مرد در زمان های متفاوت درگیر مسئله ای هستند که برای بیرون رفتن از آن راه حلی ندارند. بهای بلیط این نمایش 40 دقیقه‌ای 20000 تومان تعیین شده است.

 




نظرات کاربران