در حال بارگذاری ...

مهلت ارسال آثار به بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ تمدید شد

دبیر جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، علی بازگیر دبیر جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ با اعلام این خبر افزود: با توجه به تماس‌های مکرر و درخواست‌های کارگردانان و هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ از سراسر کشور، مهلت ارسال فیلم آثار  برای هنرمندان تا ۲۰ آبان  ۱۳۹۸ تمدید شد.

وی افزود: پیش از این مهلت ارسال آثار در فراخوان نهم آبان مشخص شده بود که با توجه به تمدید ارسال آثار، نتایج بازبینی ۲۷ آبان از سوی دبیرخانه دائمی این جشنواره اعلام خواهد شد.

بازگیر اضافه کرد: حفظ و ترویج و توسعه آداب، سنن، رسوم و باورهای بومی، توجه به مفاهیم والای انسانی، اعتلای ذائقه فرهنگی، نفی تروریسم و خشونت و همچنین کوشش برای صلح جهانی و موضوع آزاد از محورهای این جشنواره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک افزود: نکوداشت یاد و خاطره شهدای بمباران اندیمشک در چهارم آذر ۱۳۶۵ به عنوان روز مقاومت و پایمردی مردم اندیمشک، تکریم دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حماسه های مدافعان حرم و بهره مندی از تاریخ ارزشمند و گنجینه ادبیات ایرانی از دیگر محورهای مورد تأکید این جشنواره سراسری است.

وی افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا مهلت تعیین شده به نشانی اندیمشک، کوی زیباشهر، خیابان شهید دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، صندوق پستی ۳۷۱ ارسال کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ثابت ۰۶۱۴۲۶۵۴۰۶۳ و ۰۶۱۴۲۶۳۹۸۰۰ و یا تلفن همراه ۰۹۳۶۹۳۶۷۲۶۰ تماس‌‌ حاصل نمایند.

بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ به دبیری علی بازگیر از ۴ لغایت ۸ آذر ۱۳۹۸ در شهرستان اندیمشک برگزار می شود.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران