در حال بارگذاری ...
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در نخستین روز جشنواره تئاتراستان تهران :

جشنواره فرصتی برای گروه‌های جوان فعال در شهرستان‌های تهران است

در حاشیه نخستین روز از جشنواره تئاتر استان تهران، حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با حضور در دبیرخانه جشنواره از چگونگی روند اجرای برنامه‌ها توسط ستاد جشنواره بازدید کرد.

به گزارش ایران تئاتر از استان تهران، نخستین روز از جشنواره تئاتر استان تهران با اقبال پرشور مخاطبان روبه‌رو بود و علاوه بر حضور گسترده تماشاگران در اجراهای نخستین،  مدیران و مسئولین استانی و کشوری تئاتر نیز از آثار به نمایش درآمده در این دوره از جشنواره دیدن کردند.

حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران نیز با حضور در دبیرخانه جشنواره بیست و چهارم از چگونگی روند اجرای برنامه‌ها توسط ستاد  جشنواره بازدید کرد. وی در حاشیه این بازدید گفت: تمرکز تئاتر در تهران سبب شده است که فضای اندکی در اختیار گروه‌های جوان و توانمند نمایشی در شهرستان ها قرار بگیرد اما جشنواره تئاتر استان تهران  فرصتی برای  اساتید و گروه‌های جوان است که در شهرستان‌های تهران نیز کار خود را ارائه دهند.    

نیلی همچنین پویایی تئاتر در شهرستان‌های تهران را دلیلی بر الزام برگزاری هرچه گسترده‌تر جشنواره تئاتر استان تهران  دانست و گفت: برگزاری این جشنواره میتواند فضای بیشتری برای حضور گروه‌های جوان نمایشی فراهم سازد.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان تهران از 9 تا 12 آبان ماه جاری در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود و در آن گروه‌های نمایشی شهرستان‌های تهران با اجرای آثار خود به رقابت با یکدیگر می‌پردارند.




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران