در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی در اختتامیه

برگزیدگان جشنواره دانشجویی افرا معرفی شدند

با حضور شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی در مراسم اختتامیه برگزیدگان نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا به دبیری داود نامور معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر عصر روز شنبه، ۱۲ آبان اختتامیه نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی آکادمی هنرهای اجرایی افرا در عمارت نوفل‌لوشاتو برگزار و برگزیدگان بخش‌های مختلف از سوی هیئت داوران معرفی شدند. در این مراسم شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، دبیر و داوران و نیز هنرمندان گروه‌های اجرایی این جشنواره حضور داشتند.
هیئت داوران این جشنواره متشکل از مهران امام‌بخش، محمد نادری و مهرداد کوروش‌نیا نتایج بررسی‌های خود خود را در سه بخش زیر اعلام کردند:
الف مسابقه نمایشنامه‌نویسی
هیئت داوران با اهداء لوح یادبود از نمایشنامه «چشمان بیدار» نوشته نیلوفر عباسی تقدیر می‌کند.
هیئت داوران با اهداء لوح زرین جشنواره و جایزه نقدی نمایشنامه «چند؟ هیچ» نوشته مریم یاسین‌زاده را به‌عنوان نمایشنامه برگزیده جشنواره اعلام می‌کند.
ب مسابقه بازیگری
هیئت داوران با اهداء لوح یادبود برای بازی در نمایش «عباس» از سیمین بهفر تقدیر می‌کند.
هیئت داوران با اهداء لوح زرین جشنواره و جایزه نقدی آروین شاه‌حسینی را برای بازی در نمایش «اختلال» برگزیده جشنواره اعلام می‌کند.
ج مسابقه بهترین نمایش
هیئت داوران با اهداء لوح یادبود برای نمایش «تو» از ویدا قراگوزلو تقدیر می‌کند.
هیئت داوران با اهداء لوح زرین جشنواره و جایزه نقدی نمایش «عباس» را به کارگردانی حمزه زارعی، برگزیده جشنواره اعلام می‌کند.
د جایزه ویژه هیئت داوران در بخش بازیگری
هیئت داوران با اهداء لوح زرین جشنواره و جایزه نقدی به سیدمحمد میرعلی مرتضایی برای بازی در نمایش «عمو زنجیرباف»، به‌عنوان جایزه ویژه بازیگری از سوی هیئت داوران جشنواره اعلام می‌کند.
همچنین در این برنامه، هیئت داوران نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا پس از دیدن ۱۴ اثر نمایشی، نکاتی را به شرح زیر، درباره این رویداد اعلام کردند:
۱- حضور پر تلاش و ارزشمند جوانان به‌خصوص دختران در این جشنواره مایه مباهات و خرسندی ما بود.
۲- از برگزارکنندگان این رویداد در بخش خصوصی که با کمترین امکانات، پشتیبانی خود را از جوانان دریغ نکردند، تشکر می‌کنیم.
۳- امید است این رویداد در سال‌های آتی مستمر و پربار ادامه یابد.
و در آخر اینکه اعلام نتایج این جشنواره به معنای قضاوت قطعی و غایی نیست بلکه سلیقه‌ای از دانش و تجربیات این هیئت داوران برای تشویق و تحسین دانشجویان است.

نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی آکادمی هنرهای اجرایی افرا از ۸ تا ۱۴ آبان سال جاری در مجموعه نمایشی عمارت نوفل‌لوشاتو به دبیری داود نامور برگزار و برگزیدگان این رویداد روز گذشته (شنبه ۱۲ آبان) معرفی شدند.




مطالب مرتبط

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

«مافیای روباه‌ها» تمدید شد

نمایش «مافیای روباه‌ها» به کارگردانی امید بنکدار که در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است، به مدت ۱۰ شب دیگر تمدید شد.

|

برنامه اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو

برنامه اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو

برنامه اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو اعلام شد. در این میان، نمایش «دلاور سرزمین غرب» به کارگردانی رضا ساغری، از چهارشنبه این هفته (۱۳ دی ۱۴۰۲)، روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران