در حال بارگذاری ...
هرروز در جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

«کلوچه‌های خدا» ویژه کودکان و نوجوانان به صحنه می‌رود

نمایش «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی و کارگردانی آرش شریف‌زاده هرروز برای کودکان و نوجوانان شهرهای خرمشهر و آبادان در سالن کانون پروش فکری خرمشهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، نمایش «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی و کارگردانی آرش شریف‌زاده به سفارش دبیر جشنواره تئاتر فتح خرمشهر هرروز در دو سانس در بخش مهمان جشنواره برای کودکان و نوجوانان شهرهای خرمشهر و آبادان در سالن کانون پروش فکری خرمشهر روی صحنه می‌رود.
این نمایش که موفق به دریافت شش جایزه از بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شده است هرروز در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن کانون پروش فکری خرمشهر روی صحنه می‌رود.
در خلاصه داستان نمایش «کلوچه‌های خدا» آمده است: «خرس کوچولو از خواب زمستانی بیدار می‌شود و همه جا را سرسبز می‌بیند اما نمی‌داند که چطور برای این همه قشنگی از خدا تشکر کند تا اینکه کلاغ پیشنهاد عجیبی به او می‌دهد که سرآغاز اتفاقاتی دیدنی است.»
بیست‌ و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش‌های مسابقه نمایش‌های صحنه، مسابقه نمایش‌های کوتاه، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، نمایش‌های محیطی و میدانی و جلسات نقد و بررسی و کارگاه‌های آموزشی از ۱۵ تا ۱۹ آبان ‌ماه ۱۳۹۸ در منطقه آزاد اروند به دبیری حمیدرضا آذرنگ در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران