در حال بارگذاری ...
رییس انجمن هنرهای نمایشی فارس خبرداد:

اجراهای تئاتر خیابانی در حاشیه برگزاری سی امین دوره جشنواره

۵ نمایش خیابانی در طول برگزاری جشنواره تئاتر استانی فارس، اجرا می‌شود.

احمد وامق رییس انجمن هنرهای نمایشی فارس در گفتگو با تئاتر فارس گفت: سی امین جشنواره تئاتر استانی فارس با میزبانی شیراز شاهد اجرای ۱۲ نمایش صحنه ای خواخد بود که در این میان ۵ نمایش خیابانی با همکاری کانون تئاتر خیابانی فارس در طول جشنواره اجرا خواهد شد.
وی ضمن اشاره به تاثیر شگرف تئاتر خیابانی به عنوان رسانه ای گویا و کار آمد افزود ، پس از برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند کودک با همکاری و همدلی شهرداری شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، و توجه به اهداف فراگیر تئاتر خیابانی ، بر آن شدیم در جشنواره استانی امسال نیز با اجراهای خیابانی بیش از پیش تئاتر خیابانی را به عموم مخاطبان معرفی نماییم .
احمد وامق با اشاره به اینکه یکی از بهترین روش ها در جهت نیل به اهداف فرهنگی و فرهنگسازی در هر زمینه ای در جامعه اجراهای میدانی نمایش های خیابانی است گفت:
از سه شنبه ۲۱ آبان و همزمان با آغاز جشنواره تئاار استانی نمایش های خیابانی : چهار دیواری اختیاری ، خط قرمز ، بهشت ، و جنگ ادامه دارد و پدرها پسرهایشان را دوست دارند از تولیدات هنرمندان تئاتر خیابانی استان در محوطه تماشاخانه های برگزاری جشنواره ، تالار حافظ ، پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب و پارک آزادی هر کدام در دو نوبت میزبان اهالی فرهنگ و هنر و عموم مردم هنر دوست خواهند بود.
گفتنی است جشنواره تئاار استانی فارس از ۲۱ آبان نا ۲۴ آبان با حضور ۱۲ گروه نمایشی در شیراز برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید
با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید

نمایش «بی‌خوابی» به کارگردانی شیما پورسهم‌الدین، کاری از هنرمندان شیرازی، به عنوان نماینده ایران در هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی دربندیخان عراق حضور پیدا کرد و موفق به کسب مقام دوم بهترین نمایش در بخش بین‌الملل شد.

|

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

آیین اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس شامگاه شنبه ۲۷ آبان در تالار حافظ شیراز برگزار شد و در بخش آثار خیابانی نمایش «بهمن» به عنوان اثر برگزیده معرفی شد. همچنین در بخش تئاتر صحنه‌ای، نمایش های «ایلخونی»، «تاوان»، «یک ماه و سه روز و ۲۴ ساعت» و «روزهای اوج یک ...

|

نظرات کاربران