در حال بارگذاری ...
با 15 اجرا به صحنه می‌رود

«هیچکس رو محکم بغل نکن» در کارگاه نمایش

نمایش « هیچکس رو محکم بغل نکن » به کارگردانی محمدجواد سجادی به مدت ۱۵ اجرا در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود .

به گزارش ایران تئاتر نمایش « هیچکس رو محکم بغل نکن » به نویسندگی مشترک محمدجواد سجادی، فاطمه کاظمی و طراحی و کارگردانی محمدجواد سجادی به مدت ۱۵ اجرا در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود .

گروه تئاتر زاوش پیش از این نمایش هایی با عنوان « هفت خوان هملت » ، «زندگی من و موریس » ، کمدی « ماده ببر » ، « به روایت سگ زرد برادر شغال» را در تهران و اصفهان به روی صحنه برده است .

بازیگران این اثر عبارتند از ابولفضل صفوی، فاطمه کاظمی و عرفان آیتی

از دیگر عوامل می توان به وحید افشار(دستیار کارگردان)، فاطمه شکرالهی، شمیم زرافشان، صحرا جهانگیری(گروه کارگردانی)، راضیه فاضلی(مدیر تولید و برنامه ریز)، مصطفی جلمبادانی(طراح نور) ،محمد صادقی(صدابردار)،شبنم روزبهانه(طراح گریم)،راضیه فاضلى(طراح پوستر و بروشور )،پیمان احمدی(موسیقی و تنظیم صدا)،پارسا موسوی نژاد(مدیر صحنه)،بهاره بهارلویی(دستیار صحنه)،سارا حدادی(مشاور رسانه اى و طراح کمپین تبلیغاتی - you Studio )، راضیه فاضلی(روابط عمومی)،سهند اینانلو و صحرا جهانگیری(عکاس )و استودیو زاوش(ساخت تیزر) اشاره کرد .

نمایش «هیچکس رو محکم بغل نکن» با طراحی و کارگردانی محمد جواد سجادی از ۱۶  آبان ساعت ۱۸ در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر با ژانر اجتماعی به روی صحنه می رود .

علاقه مندان می توانند بلیت این نمایش را از سامانه تیوال یا گیشه ی تیاتر شهر دریافت نمایند .




نظرات کاربران