در حال بارگذاری ...
در گفت و گو با تهیه کننده مطرح شد:

دغدغه های اهالی هنر «گیومه» را تشکیل می دهند

حسین معصومی تهیه کننده برنامه زنده رادیویی «گیومه» گفت: همه موضوعاتی که در برنامه گیومه دنبال می شوند ،دغدغه اهالی هنر هستند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، حسین معصومی تهیه کننده برنامه زنده رادیویی «گیومه» ضمن اعلام این مطلب افزود : این موضوعات شامل اتفاق هایی هستند که برخی از آنها چالش برانگیزند و البته ما دنبال این نیستیم که یک برنامه ای را فقط ارائه کنیم بلکه به دنبال راه چاره می گردیم واگر مسوولی را به برنامه دعوت می کنیم می خواهیم از آنها قول بگیریم تا علاوه بر وعده ای که می دهند در آینده هم به آن عمل کنند. در همین راستا موضوعاتی که با مسئولان در برنامه مطرح می شود را یادداشت کرده و مدتی بعد دوباره پیگیر آن موضوع می شویم.

وی ادامه داد: ما یک هسته فکری داریم با حضور من، عادل زمانی و علی جعفری که در آن طی جلساتی که می گذاریم به دغدغه های روز فرهنگی  می پردازیم .در واقع هدف ما این است که موضوع روز را طوری مطرح کنیم که راه حل و چاره ای برای آن پیدا کنیم.

این تهیه کننده رادیو ادامه داد : «گیومه» این هفته از سالن های تاتر که وضعیت آنها در تهران و شهرستان ها چگونه است ؟ شروع کرد و بعد به بررسی دستمزد بازیگران سینما و تاترو پوسترهای سینما پرداخت وقرار است روز سه شنبه درباره رادیو تأتر که یکی از مهمترین دغدغه های رادیو نمایش است صحبت شود،همچنین روز چهارشنبه هم درباره فیلم های کوتاه و جشنواره ای که در حال برگزاری است با مسئولان گفت و گو خواهد شد.

«گیومه» این هفته با گویندگی مهدی طهماسبی ، نویسندگی عادل زمانی ، کارشناسی و اجرای علی جعفری تا چهارشنبه به صورت زنده ساعت 9 صبح از رادیو نمایش پخش می شود.

شهرزاد عبدی اجرای بخش حاشیه های خبر ،محمدرضا ایمانی اجرای تازه های خبر، امیررضا زاده و سیمین بلوری آیتم سازی این برنامه و ستاره نجف آبادی و مهدیه پهلوانی  گزارشگری «گیومه» را بر عهده دارند.




نظرات کاربران