در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان خبر داد:

اسامی آثار راه‌یافته به جشنواره تئاتر لرستان اعلام شد

۱۵ اثر نمایشی متقاضی شرکت در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان بازبینی شدند.

به گزارش ایران تئاتر از لرستان، فرزاد زیدی نژاد گفت  پس از بازبینی 15 نمایش، هشت اثر به جشنواره فجر استانی راه پیدا کردند.

این که  5اثر از شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد،کوهدشت بودند از 8 الی10 آبان ماه بازبینی شدند.

نمایش های "آقالیلا "به نویسندگی مهردادکوروش نیا و کارگردانی نازنین مهاجرحسینی،"برجک شماره۳۷"به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی غلامعباس گودرزی و"مرده شور" به نویسندگی مهردادرایانی مخصوص و کارگردانی هبت اله یگانه از شهرستان بروجرد، نمایش های " پرسه های موازی"به نویسندگی پیام لاریان وکارگردانی احمداحسانپور و"اسمز" (اقتباس ازنمایش بازرس گوگول) به کارگردانی پویاحسنوند از شهرستان خرم آباد،نمایش"قزلحصار" به نویسندگی و کارگردانی امین ابراهیمی از شهرستان کوهدشت، نمایش "جامی که عقل برزمین می زندش" به نویسندگی و کارگردانی شهاب ولیخانی چگنی از شهرستان دورود و نمایش "گلهای پارچه ای" (اقتباس ازنمایش پیک نیک درمیدان جنگ)بازنویسی سایه موسوی و کارگردانی نجف شکری از شهرستان دلفان به مرحله مسابقه جشنواره راه یافتند.

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان از ۲۲ تا ۲4 آبان ماه به میزبانی شهرستان الیگودرز در تالار کمال و پلاتو سایه برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

نظرات کاربران