در حال بارگذاری ...
با کارگردانی بهرام ابراهیمی به آنتن می‌رود

«خداحافظی باشکوه آقای محتشم» در رادیو نمایش

از روز شنبه، نمایش جدید رادیویی «خداحافظی باشکوه آقای محتشم» به کارگردانی بهرام ابراهیمی از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو؛ بهرام ابراهیمی درباره متن این نمایش رادیویی گفت: ویدا دانشمند از نویسندگان باذوق رادیو نمایش است که هم ذهن فانتزی خلاقی دارد و هم رادیو را خوب می‌شناسد. من متن این نمایش را بسیار دوست داشتم چون داستان ساده و روانی دارد و البته این را بگویم که کارهای دیگری هم از این نویسنده کار کرده ام.
وی ادامه داد: اسم کارهم انتخاب خوبی است چرا که احترام عمیقی است به مرحوم اکبر رادی اما داستان آن ارتباطی به داستان لبخند باشکوه آقای گیل ندارد.
ابراهیمی تأکید کرد: این نمایش با ظرافت هر چه تمام تر به مسائل اجتماعی و خانوادگی می پردازد و داستان آن درباره فردی است که تخصص فنی دارد و بسیار در حرفه خودش کار آمد است اما ناگزیر می‌شود سر کاری برود که ربطی به آموخته هاو دانشش ندارد.
این کارگردان رادیویی درباره انتخاب بازیگران این نمایش گفت: رضا عمرانی، مهرداد مهماندوست، شیرین سپه راد، بهادر ابراهیمی، عباس توفیقی، مهدی آقامحمدی و شمسی صادقی بازیگران «خداحافظی باشکوه آقای محتشم» هستند و بسیار قدرتمند بازی می کنند.
وی افزود: مهرداد مهماندوست و شیرین سپه راد در نقش های اصلی ظاهر می شوند ولی کلید نمایش من رضا عمرانی است چون هنرمندی درخشان و بی نظیر است.
هنرمند باسابقه سینما، تاتر، رادیو و تلویزیون خاطرنشان کرد: سعی کرده ام بازیگران اصلی این نمایش را با توجه به توانایی فنی، توانایی شخصیتی و توانایی عاطفی حضورشان انتخاب کنم چرا که این حرفه برایشان بسیار جدی است و این کار به گمانم شکل بازی گیری از بازیگرانی است که شاید این فایل بازی را تجربه نکرده باشند.
این کارگردان همچنین درباره همکاری با سایر عوامل این نمایش رادیویی گفت: من تهیه کننده خیلی خوبی دارم. فرشاد آذرنیا. او بسیار خلاق است و به شدت پیشنهاداتی را که می شنود را ارائه می کند. دریافت دقیق و صریح دارد و قابلیت اجرایی به آن می دهد.
افکتوراین نمایش نازنین حسن پور است، او باهوش و پی گیر است و برای کارش زحمت می کشد و فرزاد شریفی صدابردار این کار هم یک صدابردارجوان با استعداد، خلاق و هوشمند است و علیرغم اینکه صدابرداری کار وقت گیری هست بسیار اهل مطالعه و پی گیر است وامیدوارم تلاش های من و دوستان هنرمندم در این نمایش مورد توجه مردم قرار بگیرد.
گفتنی است؛ نمایش رادیویی «خداحافظی باشکوه آقای محتشم» از روز شنبه ساعت 8:45 از رادیو نمایش پخش می‌شود.
علاقه مندان می توانند نمایش ها و برنامه های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف 5/107 مگاهرتز بشنوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران