در حال بارگذاری ...
این بار در پردیس تئاتر شهرزاد

اجرای نمایش «جمعه کشی» تمدید شد

تئاتر جمعه کُشی به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خلج برای بار سوم و این بار در پردیس تئاتر شهرزاد تمدید و اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نمایش،نظر به استقبال تماشاگران و درخواست‌های مکرر به‌منظور فراهم کردن موقعیت مناسب‌تری برای دسترسی به سالن اجرا، با پیش‌بینی‌های مناسب‌تر برای رفع تاثیر منفی محدودیت‌های ترافیکی، هم‌چنین توجه ویژه‌ی هنرمندان، منتقدان و صاحب‌نظران تئاتر و فرهنگ، اجرای تئاتر جمعه‌کُشی، برای سومین و آخرین بار، و این بار در پردیس تئاتر شهرزاد، تنها به‌مدت ده روز، تمدید می‌شود.
جمعه‌کُشی به‌نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خلج، از دوشنبه ۲۷ آبان تا پنج‌شنبه ۷ آذر، همه‌روزه در ساعت ۲۰:۳۰، در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.
بلیت نمایش از طریق سایت ایران‌نمایش و یا مراجعه به گیشه‌ی پردیس تئاتر شهرزاد قابل‌تهیه است و آغاز پیش‌فروش بلیت در سایت، از ساعت ۱۲ روز شنبه خواهد بود.
جمعه‌کُشی در اجراهای دهه‌ی ۵۰ شمسی و به‌خصوص اجراهای فعلی، توانسته بیش‌ترین توجه منتقدان و صاحب‌نظران تئاتر و فرهنگ را نسبت به یک اثر نمایشی جلب نماید و تنها در مورد اجراهای اخیر این نمایش تا کنون، به‌غیر از اخبار و مصاحبه‌ها، نزدیک ۳۰ نقد و ۲۰ یادداشت از چهره‌های شاخص فرهنگی منتشر شده است.
یک ویژگی بزرگ اجراهای اخیر جمعه‌کُشی آن است که علاوه بر این‌که چون یک ماشین زمان، تجربه‌ی ملموس و خاطره‌انگیز مواجهه با حال و هوا و فضای دهه‌ی ۵۰ شمسی را برای تماشاگران و به‌خصوص جوانان ممکن و تماشای تئاتری متفاوت و تازه و تجربه‌نشده را محقق می‌سازد، در عین حال با چندلایگی و تنوع ارجاعات و برداشت‌ها، امکانی شگفت‌انگیز برای مواجهه با موضوعات حال و آینده را مهیا می‌کند، تجربه‌ای تازه و به‌یادماندنی.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران