در حال بارگذاری ...
امروز جمعه در لاهیجان

پیام دهکردی کافه کتاب امید را افتتاح می کند

کافه کتاب امید، برای اولین بار در لاهیجان و در محیط موسسه فرهنگی هنری امید پیام دهکردی، همزمان با میلاد با سعادت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی (ص) و روز کتاب و کتاب خوانی افتتاح می شود.

به گزارش ایران تئاتر مراسم افتتاحیه این کافه در قالب یک برنامه فرهنگی و هنری صورت می گیرد و برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند از ساعت 10 صبح روز جمعه 24 آبان ماه 1398 تا ساعت 22 میهمان برنامه های متنوع و ویژه که همگی از تولیدات امید هستند، باشند.
پیام دهکردی چند سالی است که با هجرت به لاهیجان تلاش دارد گستره فعالیت های فرهنگی هنری و به ویژه آموزشی خود را افزایش دهد اکنون این مکان به جایی رسانده است که رنگ، بو، مزه، صدا، نور، کتاب، لبخند و گرمی را مهیا باشد تا در کنار مردمان فهیم و هنردوست لاهیجان اتفاقاتی خوب رخ دهد.
در این مراسم خوانش یک داستان کوتاه توسط پیام دهکردی نیز صورت می گیرد تا همراه با همراهان برنامه یک روز متفاوت و با شکوه در روز کتاب و کتاب خوانی رقم بخورد.
شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند از ساعت 10 صبح در محل موسسه فرهنگی هنری امید پیام دهکردی به نشانی لاهیجان، شهرکت سلمان، کوچه پنجم، شماره 68 مراجعه کنند.




نظرات کاربران