در حال بارگذاری ...

مهلت دریافت ایده‌ها در شبکه شهر خلاق رو به پایان است

مهلت ارسال طرح‌ها و ایده‌ها به شبکه‌ شهر‌‌های خلاق فرهنگ و هنر، ۲۵ آذرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری، دبیر اجرایی این طرح ضمن اعلام این خبر گفت: ٣٧٠شهر، در مرحله اول اعلام فراخوان از ٣١ استان در این رویداد مشارکت داشتند و آمادگی خود را در سه رشته موضوعی اعلام کردند.
حیدری همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها گفت:  تاکنون برای بیش از 1050 نفر از نمایندگان 31 استان کشور، اعم از مسئولان یا نمایندگان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرهای مختلف، فعالان فرهنگی و هنری، مسئولان شهری مانند شهردار‌ها یا نمایندگان آن‌ها، کارگاه‌‌های آموزشی برگزار شده است و انتظار می‌رود با این اقدام‌های انجام شده در چگونگی پیش بردن ایده‌های خلاقانه در شهر‌های مختلف به زودی شاهد نتایج موثر این اقدام‌ها باشیم.
شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، عنوان طرحی برای شناسایی خلاقیت‌های فرهنگی- هنری بومی در مناطق مختلف جغرافیایی ایران و ایجاد شبکه‌هایی برای همکاری مشترک میان آن‌هاست.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر یا ثبت ایده خود می توانند به نشانی http://creative-cities.ir مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

جشنواره‌های منطقه‌ای، ویترین تئاتر استان‌ها هستند
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

جشنواره‌های منطقه‌ای، ویترین تئاتر استان‌ها هستند

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر نقش مهم جشنواره‌های منطقه‌ای در ارتقای جایگاه تئاتر ایران تأکید کرد و گفت این رویداد، باید مانند ویترینی برای عرضه تولیدات هنری گروه‌های نمایشی استان‌ها عمل کند.

|

محمدمهدی اسماعیلی: تئاتر شهر قلب تپنده هنر تهران و ایران است

مراسم آغاز احداث حریم تئاتر شهر برگزار شد
محمدمهدی اسماعیلی: تئاتر شهر قلب تپنده هنر تهران و ایران است

مراسم آغاز احداث حریم تئاتر شهر برگزار شد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم آغاز پروژه احداث حریم تئاتر شهر که روز شنبه دوم دی در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد، گفت: تئاتر شهر قلب تپنده هنر تهران و ایران است.

|

نظرات کاربران