در حال بارگذاری ...

دیدار پیشکسوتان تئاتر از اجرای نمایش”رویای بسته شده ....”

همزمان با روز جهانی تئاتر پیشکسوتان عرصه نمایش از جشن اجرای نخستین نمایش”رویای بسته شده به اسبی که از پا نمی‌افتد” دیدار کردند.به گزارش سایت ایران تئاتر در جشن نخستین اجرای نمایش”رویای بسته شده به اسبی که از پا نمی‌افتد” فهیمه راستکار، امین تارخ، حسین پاکدل، فرهاد آییش، پانته‌آ بهرام، مائده طهماسبی، حسن معجونی و... حضور داشتند.

همزمان با روز جهانی تئاتر پیشکسوتان عرصه نمایش از جشن اجرای نخستین نمایش”رویای بسته شده به اسبی که از پا نمی‌افتد” دیدار کردند.
به گزارش سایت ایران تئاتر در جشن نخستین اجرای نمایش”رویای بسته شده به اسبی که از پا نمی‌افتد” فهیمه راستکار، امین تارخ، حسین پاکدل، فرهاد آییش، پانته‌آ بهرام، مائده طهماسبی، حسن معجونی و... حضور داشتند.
”رویای بسته شده شده به اسبی که از پا نمی‌افتد” که بازخوانی یادداشت‌های کریستف کلمب است، نوشته محمد چرمشیر است که آروند دشت‌آرای آن را طراحی و کارگردانی کرده است.
این نمایش تجربی که در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود، توانست طی دو اجرا مخاطبان بسیاری از جمله هنرمندان و منتقدان را به خود جلب کند.
در نمایش”رویای بسته شده به ....” هادی کمالی‌مقدم، نگار عابدی، اشکان صادقی، ندا مقصودی و بهنام تشکر بازی می‌کنند.
همچنین آنکیدودارش به عنوان آهنگساز قطعاتی از کار و تک‌نواز ویلون سل در این نمایش حضور دارد. سایر عوامل این نمایش عبارتند از سینا رازانی، آرزو عالی، احمد کچه‌چیان، شیدا مرادی، امیرحسین دوائی ...
”رویای بسته شده به اسبی که از پا نمی‌افتد” هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 18 در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود.