در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرعامل خانه تئاتر

جلسه هم‌اندیشی کانون روابط عمومی و تبلیغات برگزار شد

نخستین جلسهٔ رسمی هیئت‌مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر با شهرام گیل‌آبادی مدیرعامل خانه تئاتر به‌منظور دیدار و گفت‌وگو پیرامون نقشهٔ ارتباطاتی تئاتر ایران در محل دفتر مدیرعامل خانه تئاتر برگزار شد .

به گزارش ایران تئاتر به نقل از کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر، شهرام گیل‌آبادی مدیرعامل خانه تئاتر بابیان این مسئله که ما باید الگوهای فرهنگی‌مان را در برنامه‌ریزی ارتباطاتی تغییر دهیم عنوان کرد: عناصر زیرشاخهٔ ارتباطات باوجود فضاهای سایبری به‌قدری گسترده شده‌اند که هرکدام  به شکلی مستقل تخصصی‌شده‌اند و دیگر زیرمجموعه روابط عمومی قرار نمی‌گیرند وپر واضح در حال حاضر ما باید پارادایم هایمان را نسبت به روابط عمومی تغییر بدهیم .
 وی ادامه داد: دراین تغییر یک جابه جایی ماهوی به وجود خواهد آمد که این جابه جایی ماهوی، برنامه‌ریزی ارتباطی  تئاتری ما را به این مسیر می برد که از زاویه ارتباطاتی  موضوع را ببینیم وحتما در تغییر تعاریف مان نسبت به خودمان موثر خواهد بود .
 گیل‌آبادی با تاکید براینکه در تئاتر باید به یک شبکه ارتباطاتی گسترده تبدیل شویم بیان کرد: در شغل روابط عمومی و ارتباطات اگر با نگاه ایجاد یک شبکهٔ ارتباطی زنجیره ای (کارگردان، بازیگر، مخاطب و ...)  پیشرو نباشید با چالش مواجه خواهید شد .
مدیرعامل خانه تئاتر افزود: طراحی شبکهٔ ارتباطاتی اگر از همان ابتدا قبل از حتی تشکیل گروهی برای اجرای تئاتر با دقت و به درستی برنامه‌ریزی بشود مطمئنا در حوزه برندینگ و مارکتینگ و ... اثر تئاتری موفق خواهید شد. و با یک آمارگیری ابتدایی از وضعیت اجراهای اخیر روی صحنه به خوبی میتوان تشخیص داد چه کارگردانی  نقشه ارتباطاتی دقیقی داشته و چه کارگردانی از این مسئله غافل بوده است .
 این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه کانون روابط عمومی خانه تئاتر باید دستاوردی بزرگ برای تئاتر ایران داشته باشد اذعان داشت: کانون روابط عمومی خانه تئاتر باید نقطهٔ استراتژیک دقیقی را برای ادامه مسیر تئاتر کشف کند و در این راه حتما به  تفکیک موضوع بر روی مارکتینگ تئاتر، بازاریابی تئاتر، ارتباط با تماشاگر و ... پژوهش ها و مقالاتی  علمی و کاربردی مطابق با علم روز دنیا تولید کند که در نهایت به  فهم نقشهٔ ارتباطاتی تئاتر کمک خواهد کرد .
 این مدیر و استاد علوم ارتباطات در پایان به مسئلهٔ رسیدن به گفتمان مشترک تئاتر با مخاطبانش اشاره کرد که: وظیفهٔ روابط عمومی رسیدن به افکار عمومی هم راستا و گفتمان مشترک با مخاطبان تئاتر است، متاسفانه ما با گروه های گفتمانی و یا خرده گفتمان ها در جامعه هدف که مخاطبان تئاترهستند مواجه هستیم و برای حضور آنها در سالن های تئاتر، یک گروه تئاتری باید مخاطبی هم راستا با گفتمان خود را بیابد و مطمئنا در این مسیر با پلان ارتباطاتی دقیق محقق خواهد شد .
در انتها اعضای هیئت‌مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر،  برنامه‌ریزی های راهبردی آموزشی و پژوهشی کانون را شرح دادند.
هییت مدیره این کانون عبارتند از امیر پارساییان مهر، سارا حدادی، ایلیا شمس، زینب لک، محمد وفایی و امیر قالیچی (علی البدل) و بازرس اصلی: مریم رودبارانی که پنجشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ در خانه تئاتر انتخاب شدند، مجمع عمومی این کانون به زودی برگزار می شود.




مطالب مرتبط

در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود
در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» مطرح شد

یلدا می‌گوید امید در پس ناامیدی متولد می‌شود

احمد محیط طباطبایی، رییس ایکوم در ویژه‌برنامه «یلدای خُرَمروز» که به مناسبت شب یلدا و آغاز فصل زمستان در خانه هنرمندان برگزار شد، گفت یلدا مطابق همه آن چیزی بوده که در فرهنگ ایران بوده است و آن این‌که تاریکی به‌روشنی رسیده؛ شب به‌روز ختم شده و امید در پس ناامیدی متولد ...

|

انجمن مدرسان خانه تئاتر برگزار می‌کند

نشست تخصصی با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی»
انجمن مدرسان خانه تئاتر برگزار می‌کند

نشست تخصصی با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی»

انجمن مدرسان خانه تئاتر با همکاری مرکز آموزش، پنجمین و آخرین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی اکوسیستم تئاتر را با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی» برگزار می‌کند.

|

با حضور جمعی از هنرمندان و دانشجویان زنده‌یاد صادق صفایی

کتابخانه هنرمند فقید، در سالروز تولدش به خانه تئاتر اهدا شد
با حضور جمعی از هنرمندان و دانشجویان زنده‌یاد صادق صفایی

کتابخانه هنرمند فقید، در سالروز تولدش به خانه تئاتر اهدا شد

بیش از دو سال از درگذشت صادق صفایی، هنرمند تئاتر و سینما و مدرس دانشگاه می‌گذرد و روز گذشته، هم‌زمان با سالروز تولد او، کتابخانه شخصی‌اش به خانه تئاتر اهدا شد.

|

در نشست کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر با دبیر جشنواره تئاتر فجر مطرح شد

پیشنهاد برگزاری بخش رقابتی تبلیغات تئاتر در جشنواره فجر
در نشست کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر با دبیر جشنواره تئاتر فجر مطرح شد

پیشنهاد برگزاری بخش رقابتی تبلیغات تئاتر در جشنواره فجر

در دیدار اعضای هیئت‌مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر با دبیر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، بر پیشنهاد برگزاری بخش رقابتی تبلیغات تئاتر در جشنواره فجر تاکید شد.

|

نظرات کاربران