در حال بارگذاری ...
بهرام سروری نژاد کارگردان:

مخاطب «افسون افسانه» بزرگسالان هستند

بهرام سروری نژاد کارگردان مجموعه «افسون افسانه» بزرگسالان را مخاطبان این برنامه رادیویی دانست.

به گزارش ایران تئاتر بهرام سروری نژاد کارگردان مجموعه «افسون افسانه» رادیو نمایش در گفت‌وگو با روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، بزرگسالان را مخاطبان این برنامه رادیویی دانست.
وی افزود: افسانه‌ها در تمام ملل مختلف هرکدام درسی برای زندگی ما دارند که در قالب یک داستان تخیلی و جذاب ما را به آن مسائل اخلاقی و انسانی راهنمایی می‌کنند به همین سبب علاقه‌مند بودم این افسانه‌ها را کارکنم البته درگذشته افسانه‌ها را با رویکرد کودکانه کارکرده‌ام منتها در این برنامه رویکردمان کاملاً بزرگسال است و اصلاً قصد نداریم که بگوییم مخاطبمان کودک است.
کارگردان «افسون افسانه» گفت: در این نمایش‌هایی که در «افسون افسانه» رادیو نمایش کار می‌شود ، افسانه‌های ملل را کار می‌کنیم ، طرحی که من در ابتدا راجع به آن صحبت کردم یک طرح پانزده‌دقیقه‌ای بود که قرار بود بر اساس آن افسانه‌ها را به‌صورت روایتی نمایشی کار بکنیم اما بعدازآن به اینجا رسیدیم که برنامه 45 دقیقه باشد.
سروری نژاد در پایان تأکید کرد: این برنامه یا یک راوی شروع می‌شود که شنونده را راهنمایی می‌کند به درون‌مایه آن داستانی که قرار است تعریف بشود. به عبارتی به‌صورت روایت و نمایش است ، البته بستگی به نوع افسانه دارد که در بعضی قسمت‌ها روایت بیشتر از افسانه است و در بعضی جاها بالعکس و بازیگران در این مجموعه سعی کرده‌اند تا با اجرای خلاقانه و فانتزی خود باعث شوند برنامه شنیدنی شود و موردتوجه مخاطب قرار بگیرد.
«افسون افسانه» به تهیه‌کنندگی زهرا عبدالله زاده و کارگردانی بهرام سروری نژاد پنجشنبه ساعت 22:45 از رادیو نمایش پخش می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند نمایش‌ها و برنامه‌های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف ۵ و ۱۰۷ مگاهرتز بشنوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران