در حال بارگذاری ...
شنبه سی ام آذر ماه

«به شرط زندگی» و«عصرخودمونی» رادیو نمایش یلدایی می شوند

شنبه سی ام آذر ماه، برنامه های «به شرط زندگی» و «عصر خودمونی» رادیو نمایش با حال و هوای شب یلدا از رادیو نمایش پخش می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، در«به شرط زندگی» نمایشهایی با محوریت شب یلدا با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و موقعیت امروز نوشته و طراحی شده که در نمایش های «اتاق آقای رییس» بیوک میرزایی و مرضیه صدرایی  به ایفای نقش می پردازند و نمایش «دستفروش» نیز با بازی بهادر ابراهیمی و سینا نیکوکار به روی آنتن می رود، همچنین نمایش های دیگری نیز با حال و هوای یلدایی از این برنامه پخش می شود.

«به شرط زندگی»  با نویسندگی حمید پارسا ، الهام حاجی نژاد، مصطفی خدایگان، باران سیدی، سارا آقا محمدی  و با هنرمندی بیوک میرزایی،مرضیه صدرایی،مرتضا تبریزی،نوشین حسن زاده،سینا نیکوکار،بهادر ابراهیمی،معصومه عزیز محمدی، محمدرضا لبیب، الهام حاج نژاد، آرش راسخ،صدابرداری مجید آیینه ، تهیه کنندگی و سردبیری ساجد قدوسیان، افکتوری نازنین حسن پور و با اجرای آرمان غفاریان روز شنبه ساعت 7 تا 8 صبح از رادیو نمایش پخش می شود و برنامه «عصر خودمونی» نیز به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی عصر روز شنبه ساعت 18 تا 19:30 با حال و هوای شب یلدا به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

علاوه بر این برنامه ها رادیو نمایش ویژه برنامه یلدایی خود را به مدت زمان چهار ساعت به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر از ساعت 20 تا 24 با حضور هنرمندان مطرح به روی آنتن می برد.




مطالب مرتبط

اجرای «کجایی ابراهیم؟» و «جهنم سرد» در روز دوم جشنواره تئاتر فجر

میزبانی تئاتر شهر و موزه عبرت از علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی
اجرای «کجایی ابراهیم؟» و «جهنم سرد» در روز دوم جشنواره تئاتر فجر

میزبانی تئاتر شهر و موزه عبرت از علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی

شش نمایش رادیویی و دو نمایش تلویزیونی در دومین و سومین روز برگزاری چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان علاقه‌مندان و هنرمندان استان‌های مختلف در تئاتر شهر و موزه عبرت بودند.

|

نظرات کاربران