در حال بارگذاری ...

احترام به مخاطب شرط اصلی است

روند موجود را تغییر خواهیم داد اما با تعدیل نیرو موافق نیستم.مهدی یوسفی‌کیا مدیر جدید تالارهای مجموعه تئاترشهر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت:«از ۲۸ فروردین ماه در تئاترشهر مستقر شده‌ام و در همان آغاز جلساتی با کارمندان مستقر در سالن‌ها داشتم تا هم با آنان آشنا شوم و هم مشکلات مجموعه را از زبانشان بشنوم.

روند موجود را تغییر خواهیم داد اما با تعدیل نیرو موافق نیستم.
مهدی یوسفی‌کیا مدیر جدید تالارهای مجموعه تئاترشهر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت:«از 28 فروردین ماه در تئاترشهر مستقر شده‌ام و در همان آغاز جلساتی با کارمندان مستقر در سالن‌ها داشتم تا هم با آنان آشنا شوم و هم مشکلات مجموعه را از زبانشان بشنوم. البته باید در نظر داشت که این بچه‌ها مدت‌هاست که در مجموعه تئاترشهر فعال هستند و به خوبی به نقاط ضعف مجموعه آگاهند. به همین دلیل تصمیم داریم از نظریات آنان برای بهبود کار استفاده کنیم.»
وی در ادامه افزود:«قرار است شرح وظایف پرسنل تالارها را از نو بنویسیم که احترام به مخاطب محور اصلی آن خواهد بود. در واقع روند موجود از امروز تغییر خواهد کرد. اما نباید انتظار داشت که کل تغییرات مدنظر ما در عرض یک یا دو هفته عملی شود.»
یوسفی درباره این تغییرات گفت:«از این پس هیچ یک از پرسنل تالارها به طور ثابت در یک سالن مشخص فعال نخواهند بود و سیستم چرخشی در ارتباط با پرسنل تالارها رعایت خواهد شد.»
وی تصریح کرد:«ما می‌خواهیم روند موجود تغییر کند اما من با تعدیل نیرو موافق نیستم چرا که این پرسنل مدت‌هاست که در مجموعه فعال هستند. اما در صورت ورود نیروی جدید مدت‌ها طول می‌کشد که آن نیرو با مجموعه آشنا شود. فکر می‌کنم برای تغییر روند نیازی به تغییر نیرو نیست. ما یک ماه به پرسنل فرصت داده‌ایم تا خود را به اشل مورد نظر ما نزدیک کنند و در صورتی که نتوانند خود را با موارد مورد نظر ما هماهنگ کنند، طبیعی است که خود به خود از مجموعه خارج می‌شوند.»
وی در پایان خاطر نشان کرد:«آرزو داریم که هم تماشاگر از مجموعه تئاترشهر راضی باشد و هم هنرمندان بتوانند با خیال راحت به فعالیت خود بپردازند.»