در حال بارگذاری ...
در مرکز تئاتر توانش

جواد انصافی «مبارک و تبارک» را به صحنه می‌برد

در چهارمین دوره اجرای هنرجویان مرکز تئاتر توانش نمایش «مبارک و تبارک» به کارگردانی جواد انصافی به روی صحنه می رود .

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر توانش، در چهارمین دوره اجرای هنرجویان این مرکز، نمایش «مبارک و تبارک» به کارگردانی جواد انصافی به روی صحنه می رود .
پس از اجراهای موفق هنرجویان مرکز تئاتر توانش در سه دوره گذشته، این بار توانش میزبان چهارمین دوره اجرای هنرجویان خود می باشد .
در چهارمین دوره اجرای هنرجویان توانش، نمایش ایرانی تحت عنوان قصه مبارک و تبارک  به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی در دی ماه 98 به روی صحنه خواهد رفت .
بازیگران این نمایش نوجوانان 10 تا 14 سال هستند که دوره های بازیگری نمایش ایرانی را زیر نظر جواد انصافی در مرکز تئاتر توانش گذرانده اند .
نرگس اصغری مدیر آموزش مرکز تئاتر توانش می گوید:« هدف از تولید و اجرای این نمایش اشاره به جایگاه و اهمیت توجه به نمایش های سنتی ایرانی به ویژه سیاه بازی است که سابقه بسیار طولانی در خاطره مردم داشته و دارد. »
اصغری ادامه داد: « ما در آموزشگاه بازیگری توانش با توجه ویژه به این شاخه از هنر بازیگری، یک واحد از دروس آموزشی خود را به نمایش های آئینی – سنتی اختصاص داده ایم و تدریس آن را به پیشکسوت این حوزه استاد جواد انصافی سپرده ایم که سابقه طولانی  در آموزش و اجرای نمایش های ایرانی دارند .»
نمایش مبارک و تبارک از چهارشنبه 12 دی ماه 98 به مدت دو هفته در مرکز تئاتر توانش به روی صحنه می رود.
مرکز تئاتر توانش واقع در: تهران پارس – رسالت شرق – بین رشید و باقری – روبروی بانک پارسیان می باشد.
تلفن های هماهنگی : 206 – 77888205 – 021

 

 




مطالب مرتبط

با حضور جواد انصافی و امیر پارسی

مراسم کهن «خرقه سیاه‌پوشی» در سنگلج برگزار می‌شود
با حضور جواد انصافی و امیر پارسی

مراسم کهن «خرقه سیاه‌پوشی» در سنگلج برگزار می‌شود

سیاه‌باز جوان نمایش «سلطان عمرا بمیرد» که در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است، با حضور جواد انصافی و امیر پارسی، از پیشکسوتان و استادان این هنر ایرانی، خرقه سیاه‌پوشی بر تن می‌کند.

|

امیرحسین انصافی مطرح کرد

حضور متفاوت عمو نوروز با استفاده از هوش مصنوعی در تئاتر
امیرحسین انصافی مطرح کرد

حضور متفاوت عمو نوروز با استفاده از هوش مصنوعی در تئاتر

امیرحسین انصافی نویسنده و کارگردان نمایش «هر روز نوروزه» می‌گوید پدر (جواد انصافی) به‌عنوان شخصیت عمو نوروز در نمایش بسیار تاثیرگذار است. نوع تیپی که او در این اجرا دارد با همه اجراهایی که تاکنون داشته‌ است، متفاوت است و به صورت فیزیکی در این نمایش حضور ندارد بلکه با کمک هوش ...

|

جواد انصافی، هنرمند پیشکسوت:

جشنواره تئاتر منطقه‌ای، فرصتی برای شناخت آیین‌های بومی است
جواد انصافی، هنرمند پیشکسوت:

جشنواره تئاتر منطقه‌ای، فرصتی برای شناخت آیین‌های بومی است

جواد انصافی، کارگردان و بازیگر پیشکسوت نمایش‌های سنتی، پیشنهاد می‌کند هنرمندان استانی، آثاری با موضوع آداب و آیین‌های بومی خود تولید کنند و آن‌ها را به جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای کشور بیاورند.

|

نظرات کاربران