در حال بارگذاری ...

«راه پله» در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود

نمایش «راه پله» به کارگردانی سپیده میرحسینی در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «راه پله» به نویسندگی و کارگردانی سپیده میرحسینی و تهیه کنندگی سامان بهرام پور ساعت 18:30 در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.
متن راه پله در سال ۹۳ به صورت کتاب به قلم سپیده میرحسینی به چاپ رسیده بود.
کارگردان درباره این اثر می گوید: متن فضایی زنانه و رئالیته دارد که شاید وصف حال بسیاری از روابط انسانی زنان و مردان امروز در هر جای جهان است. نقد دنیای مدرنیته و جابه جایی نقش های انسانی و تنهایی و انزوا که نتیجه همین روزمرگی های مدرنیته است ، سپیده میرحسینی در اولین تجربه تاتر توانسته این فضا را خیلی ساده و روان به نمایش بگذارد که مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است.
از دیگر بازیگران این نمایش خانم صحرا اسداللهی و میلاد اتابکی و فرهنگ سرخوش و علی برقی است.
سامان بهرام پور تهیه کننده «راه پله» در روز افتتاح این نمایش در مورد تجربه حضور به عنوان تهیه کننده در اولین اثر پیش رو گفت: هنر امروز به نام تئاتر و سینما نیازمند حمایت سرمایه گذاران برای اجرا است ، با توجه به وضعیت امروز اگر حمایت بخش خصوصی نباشد هنرمندان نمی توانند فعالیت قابل توجه ای برای خلق آثار خود داشته باشند و جامعه بدون هنر رو به افول خواهد گذاشت.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران