در حال بارگذاری ...

ژولیوس سزار در لندن

نمایش تحسین شده”ژولیوس سزار” با بازی ۱۳۰ بازیگر هفته گذشته در مرکز باربیکن لندن روی صحنه رفت.به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش که چهره‌های معروفی همچون رالف فی‌ینس، سیمون راسل‌بیل و آنتون لسر در آن به ایفای نقش می‌پردازند اجرای افتتاحیه خود را در لندن دارد و پس از آن به طور سیار در شهرهای مختلف اروپا روی صحنه خواهد رفت.

نمایش تحسین شده”ژولیوس سزار” با بازی 130 بازیگر هفته گذشته در مرکز باربیکن لندن روی صحنه رفت.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش که چهره‌های معروفی همچون رالف فی‌ینس، سیمون راسل‌بیل و آنتون لسر در آن به ایفای نقش می‌پردازند اجرای افتتاحیه خود را در لندن دارد و پس از آن به طور سیار در شهرهای مختلف اروپا روی صحنه خواهد رفت. در این نمایش فی‌ینس نقش مارک آنتونی، لسر نقش بروتوس و راسل نقش کاسیوس را ایفا خواهند کرد. دیگر بازیگران”ژولیوس سزار” فیونا شاو در نقش پورتیا و جان شراپنل در نقش سزار است. تمامی بازیگران یاد شده جزء هنرپیشگان برتر تئاتر و در عین حال سینما هستند. رالف فی‌ینس برای بازی در فیلم‌های درخشانی همچون”فهرست شیندلر” و”بیمار انگلیسی” معروف است و راسل‌‌بیل نیز یکی از پرکارترین بازیگران تئاتر در لندن است که اخیراً نقش مکبث را در نمایشی به نام”Almeida ” ایفا کرده بود. شراپنل، هنرپیشه پیشکسوت تئاتر در فیلم‌هایی همچون”ناتینگ هیل”، ”گلادیاتور” و ”تروا” ظاهر شده است.
نمایش ”ژولیوس سزار” به تهیه‌کنندگی”دپورا وارنر” تا چهاردهم ماه در مرکز باربیکن لندن اجرا خواهد داشت و پس از آن به نوبت در شهرهای پاریس، مادرید و ... روی صحنه خواهد رفت.