در حال بارگذاری ...
12 دی ماه پخش می‌شود

افسانه‌ای از ایران زمین در رادیو نمایش

دوازدهم دی ماه ، افسانه ای از ایران زمین  را در«افسون افسانه» رادیو نمایش دنبال کنید.

به گزارش ایران تئاتر، زهرا عبدالله زاده تهیه کننده این برنامه رادیویی دراین باره گفت : در برنامه‌ی  «افسون افسانه» این هفته افسانه ای از ایران زمین با عنوان"زن ساده لوح" را خواهید شنید.

وی افزود: این افسانه حکایت مردی است که با زن ساده لوحی زندگی می‌کند و برای امرار معاش دست به کارهایی می زند ولی گاهی زن باعث از بین رفتن سرمایه‌ی مرد می‌شود و گاهی هم بر حسب اتفاق سرمایه ای نصیبش می‌شود و در ادامه ماجراهایی رخ می‌دهد که تضاد بین مرد و زن بیشتر نمایان می‌شود. این افسانه با فضایی طنز همراه است.

این افسانه را سهیلا خدادادی برای رادیو تنظیم کرده و ماندانا محسنی راوی آن است.

در این افسانه؛ مهدی طهماسبی،مهرخ افضلی،راضیه مومیوند،علی اصغردریایی و محمدرضا قلمبر به ایفای نقش پرداخته‌اند و بهرام سروری نژاد کارگردانی آن را بر عهده دارد.

«افسون افسانه» را می‌توانید هر پنجشنبه به تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده، صدابرداری محمدرضا محتشمی  و افکتوری محمدرضا قبادی فر هر پنج شنبه ساعت 22:45 از رادیو نمایش بشنوید. تکرار این برنامه روز جمعه ساعت 10:30 از رادیو نمایش موج fm ردیف صد و هفت و نیم است.

 




مطالب مرتبط

اجرای «کجایی ابراهیم؟» و «جهنم سرد» در روز دوم جشنواره تئاتر فجر

میزبانی تئاتر شهر و موزه عبرت از علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی
اجرای «کجایی ابراهیم؟» و «جهنم سرد» در روز دوم جشنواره تئاتر فجر

میزبانی تئاتر شهر و موزه عبرت از علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی

شش نمایش رادیویی و دو نمایش تلویزیونی در دومین و سومین روز برگزاری چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان علاقه‌مندان و هنرمندان استان‌های مختلف در تئاتر شهر و موزه عبرت بودند.

|

نظرات کاربران