در حال بارگذاری ...
در آیین اختتامیه نخستین دوره معرفی شدند

برگزیدگان بخش نمایش‌نامه‌خوانی جشنواره ملی اقتباسی گام دوم

برگزیدگان جشنواره «نمایش‌نامه‌خوانی اقتباسی گام دوم» در آیین اختتامیه نخستین دوره معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر، برگزیدگان اولین دوره جشنواره ملی نمایش‌نامه‌خوانی گام دوم که از دوشنبه نهم دی ماه تا چهارشنبه یازدهم دی ماه با اجرای 11 اثر در محل تماشاخانه استاد حسین نوری واقع در حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شد، طی مراسمی با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کشور ، مدیرعامل انجمن هنرهای های نمایشی ایران ، مدیران استانی ، هنرمندان و علاقمندان تئاتر  در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد معرفی شدند.

اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:

در بخش موسیقی؛ نوید منتظمی برای نمایش «رنگین کمان یخی» و مهدی حسنی برای نمایش «یه جور دیگه یعنی همین» کاندیدا شدند که مهدی حسنی برگزیده شد.

در بخش اکت‌خوان سحر داودی برای نمایش «یه جور دیگه یعنی همین» ، رها جعفری برای نمایش «خاخام» و فائزه امیرآبادی برای نمایش  «پاریس-مشهد» کاندیدا شدند که رها جعفری برگزیده این بخش شد.

در بخش خوانش‌گر زن سحر حسن‌زاده برای نمایش  «رنگین‌کمان یخی» ، پرستش سلطانی برای نمایش‌های  «شهربانو» و  «فرنگیس‌» و مینا خوشدل برای نمایش  «پاریس-مشهد» کاندیدا شدند که پرستش سلطانی برگزیده این بخش شد.

در بخش خوانش‌گران مرد علی ضمیری برای نمایش «شنا در رویای مردی در تبعید ابدی» و «شهربانو»، سعید صادقی برای نمایش «تردست»، امیراحسان امیرپور برای نمایش «یه جور دیگه یعنی همین»، جلال کریم‌زاده برای نمایش  
«شهربانو» و «فرنگیس‌» و سجاد انتظاری برای نمایش  «پاریس-مشهد» کاندیدا شدند که در این بخش از امیر محاسبتی پیشکسوت تئاتر مشهد تقدیر و علی ضمیری و سعید صادقی به‌صورت مشترک برگزیده شدند.

در بخش خوانش‌گردان پرستش سلطانی برای نمایش  «شهربانو»، علی ضمیری برای نمایش «شنا در رویای مردی در تبعید ابدی» و امیراحسان امیرپور برای نمایش «یه جور دیگه یعنی همین» کاندیدا شدند که از این میان امیر احسان امیرپور برگزیده شد.

در بخش خوانش برگزیده نیز «شهربانو» به خوانش‌گردانی پرستش سلطانی، «شنا در رویای مردی در تبعید ابدی» به خوانش‌گردانی علی ضمیری و «یه جور دیگه یعنی همین» به خوانش‌گردانی امیر احسان امیرپور کاندیدا شدند که از این میان خوانش «یه جور دیگه یعنی همین» به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با آتش تقی‌پور، بازیگر پیشکسوت

هنرمندان شهرستانی را فراتر از جشنواره‌ها ببینیم
گفت‌وگو با آتش تقی‌پور، بازیگر پیشکسوت

هنرمندان شهرستانی را فراتر از جشنواره‌ها ببینیم

آتش تقی‌پور، بازیگر پیشکسوت، با وجود تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای، خواستار آن شد تا هنرمندان شهرستانی، فراتر از چنین رویدادها و گردهمایی‌های هنری دیده شوند و مورد توجه قرار بگیرند.

|

کارگردان نمایش خیابانی حاضر در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

ارسلان محبی: کوچک‌ترین کار جشنواره، معرفی تئاتر خیابانی به مردم است
کارگردان نمایش خیابانی حاضر در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

ارسلان محبی: کوچک‌ترین کار جشنواره، معرفی تئاتر خیابانی به مردم است

ارسلان محبی، کارگردان نمایش خیابانی «چرمت شاه» براین باور است که جشنواره‌ها حداقل کاری که می‌کنند فراهم کردن بستر شناخت مردم از این گونه نمایشی است.

|

نظرات کاربران