در حال بارگذاری ...

برگزاری جشنواره ”مبارزه با مصرف مواد مخدر”

جشنواره تئاتر ”مبارزه با مصرف مواد مخدر” در استان یزد برگزار می شود.عباس ملازینلی رئیس انجمن نمایش استان یزد در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت:«از ۱۰ اردیبهشت ماه جشنواره ”مبارزه با مصرف مواد مخدر” را برگزار خواهیم کرد. تاکنون ۱۶ نمایش به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و در نهایت جشنواره با حضور شش نمایش برگزار می‌شود که تمامی آثار از استان یزد هستند.»

جشنواره تئاتر ”مبارزه با مصرف مواد مخدر” در استان یزد برگزار می شود.
عباس ملازینلی رئیس انجمن نمایش استان یزد در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت:«از 10 اردیبهشت ماه جشنواره ”مبارزه با مصرف مواد مخدر” را برگزار خواهیم کرد. تاکنون 16 نمایش به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و در نهایت جشنواره با حضور شش نمایش برگزار می‌شود که تمامی آثار از استان یزد هستند.»
زینلی در ادامه افزود:«برنامه‌ای برای تدوین و تشکیل کانون کارگردانان، بازیگران و کانون نویسندگان و منتقدان استان داریم، که کانون کارگردانان تشکیل شده و آئین‌نامه آن هم تصویب شده است. انتخابات کانون بازیگران برگزار شده و افراد منتخب در حال تدوین آئین‌نامه این کانون هستند. در تلاش هستیم که انتخابات کانون منتقدان و نویسندگان را نیز به زودی برگزار کنیم.»
ملازینلی درباره دیگر فعالیت‌های انجمن نمایش استان یزد گفت:«اواخر سال گذشته جناب دکترنشان سفری به استان یزد داشتند که جلسه‌ای میان ایشان و مدیرکل ارشاد استان برگزار شد. طی این نشست توافقی داشتیم که افرادی از کانون کارگردانان سفری به تهران داشته باشند و به صورت دوره‌ای از اجرای نمایش‌ها در تهران دیدن کنند.»
ملازینلی درباره اجرای عمومی نمایش‌ها در استان یزد خاطرنشان کرد:«نمایش‌های انتخاب شده برای جشنواره مبارزه با مصرف مواد مخدر هر کدام پنج شب اجرای عمومی خواهند داشت. که اجرای این آثار تا سوم خرداد به طول می‌انجامد. همچنین چهار نمایش نیز که در جشنواره استانی سال گذشته حضور داشتند، هنوز به مرحله اجرای عمومی نرسیده‌اند اما امسال حتماً اجرا خواهند شد.»
وی در پایان تصریح کرد:«در حال برنامه‌ریزی برای شش ماه اول سال 84 هستیم، که امیدوارم این برنامه بزودی آماده شود و بتوانیم آن را اعلام کنیم.»