در حال بارگذاری ...
همزمان با اختتامیه دومین جشنواره تئاتر مان

آیین بزرگداشت جمشید ملک‌پرور برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت جمشید ملک‌پرور پژوهشگر، نویسنده و کارگردان و مراسم اختتامیه دومین جشنواره تئاتر مان روز شنبه ۲۱ دی‌ماه در تالار سنگلج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر مان آیین بزرگداشت استاد جمشید ملک‌پرور پژوهشگر، نویسنده و کارگردان و مراسم اختتامیه دومین جشنواره تئاتر مان روز شنبه 21 دی‌ماه ساعت 17:30 در محل تالار سنگلج برگزار خواهد شد.
جمشید ملک‌پرور نویسنده کتاب مرجع و سه جلدی «ادبیات نمایشی در ایران» است. «گزیده‌ای از تاریخ نمایش در جهان»، «تطور اصول و مفاهیم در نمایش کلاسیک» و «سیر تحول مضامین در شبیه‌خوانی»، از دیگر پژوهش‌های وی است. همچنین اجرای نمایش‌هایی به مانند پرومته در بند، مکبث، آنتیگون، اودیپ شهریار و افسانه اندوهی دلخراش را در کارنامه کاری خود دارد. وی دارای دکترای هنرهای نمایشی از استرالیا است و پس از سال‌ها تدریس و پژوهش در دانشگاه‌های خارج از کشور، به ایران بازگشته است.
مراسم بزرگداشت و تقدیر از سال‌ها تلاش و پژوهش استاد جمشید ملک‌پرور، همزمان با مراسم اختتامیه دومین جشنواره تئاتر مان و با حضور مسئولان و چهره‌های تئاتری در تالار سنگلج واقع در ضلع جنوبی پارک شهر برگزار می‌گردد. از تمامی فعالان حیطه تئاتر و سینما دعوت می‌شود در این مراسم حضور به هم رسانند.




مطالب مرتبط

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

محمود سالاری: تعمیرات ساختمان تئاتر شهر به‌زودی آغاز می‌شود
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

محمود سالاری: تعمیرات ساختمان تئاتر شهر به‌زودی آغاز می‌شود

محمود سالاری، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن توضیح درباره اولویت‌های عمرانی این معاونت از آغاز تعمیرات ساختمان تئاتر شهر و نیز از بهسازی تالارهای سنگلج و هنر خبر داد.  

|

نظرات کاربران