در حال بارگذاری ...

اسامی هیات داوران هنوز اعلام نشده است

دومین جشنواره سراسری تئاتر ماه از فردا آغاز به کار می‌کند.به گفته قریشی مسئول دبیرخانه جشنواره پنج داور آثار حاضر در جشنواره را قضاوت خواهند کرد که اسامی سه تن از آنان مشخص شده، اما به دلیل این که حضور دو تن دیگر قطعی نیست، فعلاً اسامی داوران اعلام نخواهد شد.»

دومین جشنواره سراسری تئاتر ماه از فردا آغاز به کار می‌کند.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این جشنواره از پنجم تا سیزدهم اردیبهشت ماه در سالن‌های نمایشی حوزه هنری برگزار می‌شود. در این جشنواره بیست نمایش از تهران و ده نمایش از شهرستان‌های اردبیل، ایلام، بوشهر، بندرعباس، گچساران، بندرانزلی، قم، اصفهان، تبریز و سنندج حضور خواهند داشت.
هر روز چهار نمایش به صورت تک اجرا نمایش داده خواهد شد که دو نمایش در تماشاخانه مهر، یک نمایش در کارگاه نمایش و یک اجرا در تالار اندیشه خواهد بود.
به گفته قریشی مسئول دبیرخانه جشنواره پنج داور آثار حاضر در جشنواره را قضاوت خواهند کرد که اسامی سه تن از آنان مشخص شده، اما به دلیل این که حضور دو تن دیگر قطعی نیست، فعلاً اسامی داوران اعلام نخواهد شد.»
قریشی افزود:«مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری همزمان با جشنواره ماه اقدام به برگزاری جلسات work shop خواهد کرد. که مسئولان واحد نمایش شهرستان‌های حوزه هنری در آن شرکت می‌کنند. این work shop جزء برنامه جشنواره نیست، اما مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری همزمان با جشنواره ماه اقدام به برگزاری آن کرده است.»
گفتنی است اختتامیه جشنواره نیز سیزده اردیبهشت ماه ساعت شش بعدازظهر در تالار اندیشه برگزار می‌شود.